alapään vahaus, miten onnistutte saamaan sileän lopputuloksen??? auttakaa pliis, nyt ne parhaat niksit jakoon! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
itsellä ongelmia karvoituksen kanssa, haluisin pitää kaiken poissa. kokeilin tässä taannoin vahata, eivät lähteneet. eivät kylmäliuskoilla eivätkä kuumavahalla.

höyläten (uutta terää käyttäen) ei tule siistiä jälkeä, ja karvat kasvaessaan tulehduttavat ihotupet ihan kamalan näköisiksi. joku sanoo että iho tottuu, mulla ei ole tottunut. eikä totu.

veet-voiteella olen poistanut pari kertaa, silloinkin tuntuu sänki jo samantien, kun ihoa sivelee "vastakarvaan". eli ei toimi sekään. sokerointia en usko osaavani, kun olen youtubevideoita katsonut.

miten onnistua kuumavahan kanssa alakerrassa? auttakaa pliis, nyt kaikilta ne omat parhaat niksit jakoon! :D

mä teen niin että annan olla luonnontilassa vaan, ja sit jos oon menossa uimahalliin tmv niin edellisenä päivänä siistin vähän terävällä sheivillä. Parin päivän päästä on taas sisäänkasvaneita karvoja ja sänkeä..

Sokerointia suosittelen. Ja sitten kun vielä ihoa kuorii ja kosteuttaa niin ei tule sisäänpäinkasvaneita karvojakaan. Mä en ikinä vahaisi omaa alapäätäni, koska vaha kuitenkin repii karvojen lisäksi myös ihoa.

Yhteistyössä