Alapään siistiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja homma hakusassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

homma hakusassa

Vieras
En ole koskaan tehnyt mitään alapään karvoituksen siistimiseksi. Ei mulla mitään viidakkoa ole, mutta nyt on tullu mieleen että ois kiva ehkä "piristää" sitäki osastoa. Neuvoja ja vinkkejä kaipaan kokeneilta. :)

Mä oolen todennut saksilla siistiksi lyhentämisen parhaaksi vaihtoehdoksi, siisitytyy, mutta ei tule mitään ikävää sänkeä tms. Jos ajella tahtoo, sama keino kuin aina: paljon vaahtoa ja terävä höylä.

Tuota just mietin, että onnistuuko saksilla saada siistiä jälkeä? Inhottaa ne kikkaralle vetävät karvat. Ja bikinirajat haluaisin siistiä ja häpykummulta viedä rajaa vähän alemmas. Sekä alhaalta jalkovälistä ylimääräinen pois. Ihan paljaaksi en uskalla vetää.

Paljon vaan saippuaa ja höylä hyvin lähtee, sit laittaa muutamana päivänä vähän kosteusvoidetta niin ei tule sänkeen näppyjä tai mitään kutinaa.
Tosin nyt täytyy laittaa mies jo asialle kun ei itse enää yletä tuonne alas.

Voi niitä lyhentää saksilla, mutta mä suosittelisin sellaista karvojen lyhentämiseen tarkoitettua höylää; http://www.yhteishyva.fi/kauneus_komeus/uutuustuotteet/venus_bikini_trimmer/fi_FI/venus_bikini_trimmer/

Olen päätynyt Veet (Dermo Respect) voiteen käyttöön. Otatan lähes kaikki pois pientä tupsua lukuunottamatta. Ihoystävällinen, ja laitan iltaisin perusvoidetta tälle alueelle. Kerran/-viikko voiteen levitys saunan yhteydessä on jo rutiini.

Veet on toiminut kun antaa vaikuttaa hieman kauemmin. Ystäväni kertoi että hänellä lähtee sillä huonosti kun tummat paksut karvat "siellä". Minulla taas melko ohuet ja vaaleat.

Yhteistyössä