Alapään karvotuksen sheivaus ja KUTINA jossain vaiheessa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis ajelen aina lyhyeksi kun siistimpi ja mukavamman tuntuinen kuin pitkä kierteellä oleva. MUTTA miksi se alkaa kutiseen siinä vaiheessa kun kasvanut taas pitkäksi! Muilla???
Jääneenkö saippuaa sekaan sinne pitkiin (valuu siis kropasta, vaikka huuhtelekin hyvin) sen alueen pesen vain lactolinella. Ei kutise ajelun jälkeen kun muistaa vaan rasvata biksurajat. mutta tää...viime yönä raavin koko pöheikön taas, tänään lähtee kyllä.

Mutta onko muilla näin?????????

Altistat värkkisi hiivalle ja muille pöpöille kun se on välillä sheivattu ja vailla karvoituksen suojaa.

Jos luomuna värkkisi kutisee, mene lääkäriin äläkä ainakaan turmele sitä poistamalla karvoja.

[QUOTE="Vieras";27739377]Altistat värkkisi hiivalle ja muille pöpöille kun se on välillä sheivattu ja vailla karvoituksen suojaa.

Jos luomuna värkkisi kutisee, mene lääkäriin äläkä ainakaan turmele sitä poistamalla karvoja.[/QUOTE]

En mä sitä posliiniksi vedä, vaan lyhyeksi sillä laitteen trimmiosalla. Ja kumma kun kutisee vasta sitten kun on kasvanut hiton pitkäksi (ja mulla kasvaa). Eikä kutise kuin se karva-alue. Ei kutise ite värkki, kyllä mulla joskus hiivakin on ollu.

Tuskin sulla on aina noin ollut? Pesuaine/vaateallegia?

[QUOTE="vieras";27739397]En mä sitä posliiniksi vedä, vaan lyhyeksi sillä laitteen trimmiosalla. Ja kumma kun kutisee vasta sitten kun on kasvanut hiton pitkäksi (ja mulla kasvaa). Eikä kutise kuin se karva-alue. Ei kutise ite värkki, kyllä mulla joskus hiivakin on ollu.[/QUOTE]

Näinhän se yleensä menee. Häpykarvat uusiutuu oliko se 6 vko välein, siis ihan irtoilemalla. Normaali karva ei kutita mitään sillä se on päästää pyöristynyt ja usein kiharainen.

Kaikki nää ajelut aiheuttaa ongelmia.

Voisko olla että ne karvojen päät, jotka on leikattu teräviksi, kutittaa ihoa sitten kun yltävät niin pitkiksi että se leikattu osa koskee ihoa?

Millä aineella sheivaat? Itsellä tuli myös karvoituksen alueelle (sheivatun alueen lisäksi) kutinaa ja näppyjä, ja lopulta hiivatulehduksen kaltainen karvatuppitulehdus tms. Johtui liian kuivasta saippuasta!

Liian kuivasta saippuasta? No ei saakeli vaan se johtui sun sheivaamisesti.

Onko kyllä kumma juttu kun naiset nykyään ajelee pillunsa kaljuksi silläkin uhalla että sinne pesiytyy ties minkälaisia oireita, näppyjä ja hiivaa.

[QUOTE="pipuli";27739588]Millä aineella sheivaat? Itsellä tuli myös karvoituksen alueelle (sheivatun alueen lisäksi) kutinaa ja näppyjä, ja lopulta hiivatulehduksen kaltainen karvatuppitulehdus tms. Johtui liian kuivasta saippuasta![/QUOTE]

Yhteistyössä