alapään ajelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Millä ajelette alapään karvat? Jalat ja kainalt ajelen höylällä ja kokeilin sitä myös alapäähän mut tekeekin kipeetä siis kun ajeli kokonaan karvat pois. Mistä ois apua

Ihan alussa iho voi reagoida näppylöillä tai muuten aristaen ennenkuin tottuu siihen jatkuvaan sheivailuun.
Sinkkivoide on hyvä apu ja sitä käytin silloin alussa tuubin itsekin. Nyt ei enää moneen vuoteen ole ollut ongelmia. Höyläys 2-3 krt/viikossa saunan yhteydessä myötäkarvaan laadukkaalla (miesten Gillette mach3 tai vast) terällä. Sitten kuivaus ja talkkia sinne ajeltulle iholle. Oleilua ilman kiristäviä pikkareita vaikka seuraavaan aamuun on myös hyvää hoitoa pimpalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tottuu:
Ihan alussa iho voi reagoida näppylöillä tai muuten aristaen ennenkuin tottuu siihen jatkuvaan sheivailuun.
Sinkkivoide on hyvä apu ja sitä käytin silloin alussa tuubin itsekin. Nyt ei enää moneen vuoteen ole ollut ongelmia. Höyläys 2-3 krt/viikossa saunan yhteydessä myötäkarvaan laadukkaalla (miesten Gillette mach3 tai vast) terällä. Sitten kuivaus ja talkkia sinne ajeltulle iholle. Oleilua ilman kiristäviä pikkareita vaikka seuraavaan aamuun on myös hyvää hoitoa pimpalle.

Ja höyläykseen miesten partavaahtoa. Hyvin vaahdotettu bodysaippuakin ajaa saman asia!
Itse en tarvitse enää edes talkkia tms. ajelun jälkeen.

Minä vahaan kuumavahalla, suosittelen veetin kuumavahaa, ja käyttäkää talkkia iholle, sitten vaha myötäkarvaan, kangaslappu päälle ja riuhtaisu vastakarvaan ja vot, karvat ovat tiessään ja kestää suht kauan kasvaa takaisin ja huom ilman sänkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Minä vahaan kuumavahalla, suosittelen veetin kuumavahaa, ja käyttäkää talkkia iholle, sitten vaha myötäkarvaan, kangaslappu päälle ja riuhtaisu vastakarvaan ja vot, karvat ovat tiessään ja kestää suht kauan kasvaa takaisin ja huom ilman sänkeä.

auts, voin kuvitella miltä se tuntuu :$

Itse käyn yleensä kosmetologilla otattamassa brassi vahauksen. kallistahan se on (70 e), mut pääsee ainakin kaikista karvoista eroon. Nyt en oo raskauden aikana käyny, mut tarvis varmaan harkita, kun mies jo kyselee et tarvisko tota pientä majavaa ruokkiakin tai et vauva ei löydä tuolta karvojen seasta ulos :D

Miten usein ton brassivahauksen tarvii tehdä? Sattuuko se...?

Mulla on toi karvankasvu "melko" runsasta ja posliilina tykkäisin olla, mut aikamoinen työmaa tuo pehku on...siis ooteko te muut kovin vähäkarvaisia, oonko mä joku alien?? Kun sitä karvaa kasvaa ihan tuonne persvakoon saakka....ja sieltä kun ajelee, niin seuraavana päivänä ei oo kovin kivan tuntuista...

Mulla pysyy "nättinä" n. 2 viikkoa ja sen jälkeen odottelen vielä 2-4 viikkoa et karvat kasvaa tarpeeks pitkiksi et ne saa vahaamalla pois. Ekalla kerralla sattu hiukan mut siihen on jo tottunu eikä se kipu oo mitään verrattuna siihen, jos itse poistaa vahalla, mulla kun myös tuo karvan kasvu on kuin apinalla.

Yhteistyössä