Alapää krakaa, mitä lienee tapahtumassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikä

Vieras
Tilanne tämä;

Mulla on taustalla vuosia sitten todettu rectoseele (peräsuolen laskeuma).
Muutenkin mulla toooooosi hidas aineenvaihdunta.
Aloin kesällä katsomaan vähän syömisiäni sekä liikkumaan entiseen tapaan ja tuloksena olen saanut painoa putoamaan kymmenisen kiloa (mutta siis kovalla työllä).

Ilokseni aineenvaihdunta on toiminut nyt aikastalailla hyvin, jopa pari kertaa toisinaan päivässä entisen kerta viikkoon tilalle (tilanne siis vuosia sitten pahimmillaan)

Nyt olen ajoittain saanut sellaisia hassuja tuntemuksia, jotka kyllä jäljittäisin peräsuoleen. Lähinnä ne tuntemukset ovat olleet suonenvedon tyyppisiä aina eiliseen saakka.

Eilen sitten tunne oli jatkuva aina kun liikuin. Paikallaan kun oli niin ei mitään.
Ajatukset karkasivat jo kaikkein pahimpiin sairauksiin:(
Koska halusin tunteesta eroon, niin otin parasetamolin, ei tehoa. Otin Burana 600:sen ja hieman tuntemus helpotti, muttei hävinnyt kokonaan.

Vessassa käynti ei mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen.

Soitin sitten itselleni ajan lekuriin, mutta se on vasta parin viikon päästä.

Tänään tuo tunne on pois likitulkoon, mutta vieläkin kohdan voisin osoittaa sormella, jos siis voisin työntää sormeni kehoni läpi;)

Tilalla on tunne kuin olisi harrastanut rajuakin rajumpaa seksiä ratsastaen monta päivää putkeen (ei kokemusta, mutta voisin kuvitella...),mutta edes koko seksi sanaa ei ole mainittu saati harrastettu tässä talossa viimeiseen pariin kuukauteen.

Mitähän mun kehossa oikein tapahtuu??? Onko lisää laskeutumia tiedossa vai mikä mättää???