A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Juoko sun mies myös?
Ei juo. Se saattaa ottaa lasin viiniä joskus mutta siinä se.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Juoko sun mies myös?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Täysi ymmärrys täältä, harrastan itse aikalailla samaa. Viikolla tosin en juurikaan naukkaile, mutta viikonlopuisin kyllä.
Minulla on kaveri joka ottaa joka päivä tissutellen pienen sievän, hänellä syynä vaikea parisuhde ja masentunut mies. Nainen hakee sitten alkoholista pientä helpotusta arkeen.
Luulen että olet masentunut, lähtisin ennen A-klinikoita hakemaan apua mielenterveystoimistosta. Heillä on vaitiolovelvollisuus, joten lastesi puolesta et joudu pelkäämään että sossu tulisi kuvioihin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt ole humalassa... ai saatana että vihaan itseeni.....
Moikka. En enaa inise täällä. Anteeksi,
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt ole humalassa... ai saatana että vihaan itseeni.....
Moikka. En enaa inise täällä. Anteeksi,
ai, no sitten sulle on enää turha tänään mitään naputella.
Alkuperäinen kirjoittaja kärpäsestä härkänen:Jos juominen on sinulle mielestäsi ongelma, niin sinulla on ongelma.
Itse hieman hämmästelen miksi olet jo kuolemaa tekemässä kun taas korkkasit. En dokaile jatkuvasti kuitenkaan tai laista lastenhoidosta, tappele miehesi kanssa tms. Alkoholi on siis sinulle ongelma koska et halua juoda ja juot silti?
En oikein tajua joidenkin kommentteja että soita heti kriisilinjalle. Onko täsäs nyt kyse todellakin hirveästä hädästä vai harmituksesta vain koska tuli taas korkattua?
Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin sisko:Hei. Soita oman alueen sosiaalivirastoon ja kerro ongelmasta. Toivo ja _vaadi_ että saat maksusitoumuksen Lapuan Minnesotahoitoon. Sieltä saat avun ja ymmärrät mitä alkoholismi on, suosittelen todella lämpimästi. Minnesotan hoitomallia löytyy myös muualta suomesta, enhän tiedä mistä olet kotoisin. Sosiaalivirastosta osataan kyllä kertoa, kuin myös AA klinikalta.
Ja kyllä, sinulla on hätä NYT. Jos soitat heti, pääset varmasti hoitoon jo tänään tai huomenna.
-S-
Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin sisko:heh, et taida tietää mistä puhut? Onhan se hätä NYT suuri, jos pidemmän aikaa on jo miettinyt kannattaako elää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En halua enää elää. Mutten tiedä miten saada henki pois ns nätisti. Pelkään kipua, pelkään tietoa siitä että nyt kuolen.... Joku tooooooooooosi iso kasa lääkkeitä. Sitä kai vaan nukahtaa ikiuneen.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin sisko:heh, et taida tietää mistä puhut? Onhan se hätä NYT suuri, jos pidemmän aikaa on jo miettinyt kannattaako elää.
Käsittääkseni taustalla on muitakin ongelma, alkoholi vain yksi niistä. Joten eipäs niputeta kaikkea alkon syyksi joka käsittääkseni on seuraus ongelmista.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En halua enää elää. Mutten tiedä miten saada henki pois ns nätisti. Pelkään kipua, pelkään tietoa siitä että nyt kuolen.... Joku tooooooooooosi iso kasa lääkkeitä. Sitä kai vaan nukahtaa ikiuneen.
Okey, nyt taitaa olla se hätä sitten. Ootko nyt ihan tossisasi siellä asian kanssa. Itsemurhaako tekemässä jo?
Soita miehellesi ja kerro missä mennään. Hän varmasti auttaa nyt ensihädässä jos et kriisilinjoilta apua saa.
Alkuperäinen kirjoittaja itsesääli on turhaa:Sulla on vakava masennus. Mulla oli itsetuhoisia ajatuksia silloin, en kuitenkaan ikinä olisi mitään tehnyt.
Soitto mielenterveystoimistoon? Jos syöt lääkkeitä, ne eivät selvästikään auta ja alko pahentaa tilannetta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta mä vaan mokaan kaiken. Muilla on parempi ilman minua ja ongelmiani.