Alan väsyä tuohon mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annika

Vieras
..tai oikeastaan hänen käytökseensä. Kotona ei tee juuri muuta kuin naputtaa ja nalkuttaa joka asiasta, sekä minulle, että lapsille. Varsinkin tuon 9v tytön kanssa on jatkuvasti napit vastakkain. Mies löytää joka asiasta valittamista tai sanomista hänelle. Ja tyyli jolla sanoo, on erittäin ärsyttävä. Ei juuri koskaan voi sievästi huomauttaa, vaan heti on "sata lasissa".
Mua oikeasti säälittää tuo tyttö. :( Koitan pitää hänen puoliaan, ja kehua ja kiittää, mutta pelkään, et mitä tuo isän käytös aiheuttaa pitemmän päälle tuolle lapselle..

En käsitä, että miksi ihmeessä on pitänyt ottaa yksi lapsista silmätikukseen?!

Olen puhunut miehelle asiasta ja huutanut ja suuttunutkin siitä hänelle, mutta ei vaikutusta.

Huoh..

Meillä mies on napit vastakkain 2-vuotiaan kanssa...stressiä on kyllä, mutta ei mielestäni oikeuta käytöstä. Olen miehelle puhunut miten hänen käytöksensä voi vaikuttaa mm. lapsen itsetuntoon, nyt jo nähtävissä miten ennen niin läheinen isä onkin lähinnä rasittava perheenjäsen :(. Esim. leikeissä on aina äiti ja lapsi, isä on muualla tai häntä ei ole ollenkaan...mies ei vaikuta välittävän, ainakaan tarpeeksi että asian eteen mitään tekisi. Ei mene lääkärille, ei lainaa kirjastosta auttavaa kirjallisuutta, ei tee paljoakaan vähentääkseen stressiään.

Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
Meillä mies on napit vastakkain 2-vuotiaan kanssa...stressiä on kyllä, mutta ei mielestäni oikeuta käytöstä. Olen miehelle puhunut miten hänen käytöksensä voi vaikuttaa mm. lapsen itsetuntoon, nyt jo nähtävissä miten ennen niin läheinen isä onkin lähinnä rasittava perheenjäsen :(. Esim. leikeissä on aina äiti ja lapsi, isä on muualla tai häntä ei ole ollenkaan...mies ei vaikuta välittävän, ainakaan tarpeeksi että asian eteen mitään tekisi. Ei mene lääkärille, ei lainaa kirjastosta auttavaa kirjallisuutta, ei tee paljoakaan vähentääkseen stressiään.

voiii, paina pääsi olkapäätäni vasten

Yhteistyössä