Alakoululaisten poikien vanhemmat, apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "molly"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";28886424]Opettaja on erikseen toivonut, että nimenomaan oppilaat kertovat nämä asiat opelle suoraan, eikä niin että vanhemmille ja asia tulee wilman kautta.[/QUOTE]

Vaikka opettaja olisi näin toivonut niin olisin siltikin itse ollut yhteydessä. Tod. näk. olisin käynyt opea ihan treffaamassa asian tiimoilta.. Vaikka meillä opettaja toivoo, että ensisijaisesti asiat hoidetaan sähköisesti...

Alkuperäinen kirjoittaja jösses;28887156:
johan on ope keksinyt näppärän tavan olla kuulematta ongelmista. Lapset kun eivät herkästi kerro edes vanhemmille kiusaamisesta, tuskinpa pätkääkään helpommin opelle...

Mustakin vähän turha sääntö, pääasia että asiat selviäisivät.

Kamalaa, että tuota on jatkunut vuoden eikä siihen ole puututtu!!! Järkyttävää. Tuollainen käytös ei ole normaalia minkään ikäiselle. Tuo on seksuaalista hyväksikäyttöä. Tuosta seuraava askel on jo raiskaus.

[QUOTE="vieras";28887341]Kamalaa, että tuota on jatkunut vuoden eikä siihen ole puututtu!!! Järkyttävää. Tuollainen käytös ei ole normaalia minkään ikäiselle. Tuo on seksuaalista hyväksikäyttöä. Tuosta seuraava askel on jo raiskaus.[/QUOTE]

Olen mä puuttunut. Siis valitin iltapäiväkerhon ohjaajalle monta kertaa ja puhuttelivat poikaa. En tiedä kertoivatko hänen vanhemmille.

Kai siihen raiskaukseen tarvitaan muutakin kuin puheet.

Yhteistyössä