Alakerta kipeänä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaus

Vieras
Juuh raskaana ollaan ja viimesiä viikkoja viedään.
Alakerta on pari päivää ollu tosi hellänä :x Kuin ois sekstailtu sata kertaa päivässä mut kun ei olla... Onko tää normaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mulla vikassa raskaudessa oli alapää tosi kipeä rv 20->. Ihan helvetilliset kivut. :/ |O

Mulla sama juttu! En pystyny kunnolla ottaamaan askeltakaan ja sängystä ei meinannu ylös päästä ku sattu niin tajuttomasti...!!

Niin kai ne häpyliitokset sit reistaa :( Neljäs on tulossa et ei kait tän uutta pitäs olla...unohtunut vaan. Pyyhkiessäkin tuntuu sillai ilkeelle. Toivos tietty et pääsis jo synnyttämään mut eiköhän tääkin yli mene kuten sisarensakkin :)

Mulla on nyt viimeiset 2 viikkoa ollut tuollaista ja ihan viimeisilläni oon. Mulla tekee kaikkein kipeintä kun menee pitkäkseen, tuntuu, että sikiökalvotkin varmaan repeää just..

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mulla vikassa raskaudessa oli alapää tosi kipeä rv 20->. Ihan helvetilliset kivut. :/ |O

Mulla sama juttu! En pystyny kunnolla ottaamaan askeltakaan ja sängystä ei meinannu ylös päästä ku sattu niin tajuttomasti...!!

Ihan sama miten päin oli, aina sattui s.atanasti |O Piti vain löytää sellainen asento missä sattui vähiten.
Onneksi meillä on jo lapsiluku täynnä.

Minulla on jatkuvasti pimppa turvoksissa. Teen paljon istumatyötä ja aina alapää ärtyy ja turpoaa.
Pissaaminen ja kakkaaminen on yhtä itsensä psyykkaamista. Pissaaminen ei ole herkkua, eikä varsinkaan kakan puristaminen pienenpienestä peräaukosta.
Ilmeisesti pukamatkin vaivaavat.
Edellisessä synnytyksessä repesin tosi pahasti. :(

Yhteistyössä