Alakerran vuokrakämpästä leijailee vieno kannabiksen tuoksu rappukäytävään

  • Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti
"femin"
Sekoitat nyt viinaan.
En sekota. :)

Tilanne oli siis sellanen, että olin paikalla, kun eräs ihminen (jonka olen tuntenut koko elämäni ajan) kokeili marisätkää. Ensin ei tapahtunut mitään kummempia, mutta hetken kuluttua ensin kaatui ja sitten meni ihan sekaisin. Kävi päälle ilman mitään syytä. Eikä ole kertaakaan ennen tai jälkeen tuon tapahtuman ollut mitään vastaavaa käytöstä.

Joten kyllä vain MARIHUANA MUUTTAA KÄYTÖSTÄ VÄKIVALTAISEMMAKSI!

Tottakai kaikki huumeidenkäyttäjät asiaa vähättelevät, ihan kuten alkoholistitkin vähättelevät alkoholin vaikutuksia... :)
 
,-,
Ap,älä nyt ainakaan ala poliiseille soittamaan.
Eihän sieltä asunnosta muuten mitään häiriötä varmaan tule..

Mieti vähän,mä asun kerrostalossa ja kyllä joo Vuorkrakämpässä vieläpä :D ja mun naapurista tulee aika usein silkan paskan haju ja se aina yhdistettynä vanhaan viinaa..
Meidän rapussa on sika piebni hissi,johon aina joudun survoutumaan lastenrattaiden ja lapsen kanssa ja voitte vaan kuvitella mille toi hissikin useesti haisee...

Että helpolla pääset,kannan tuoksuhan on muuten aika miellyttävä,mun mielestä ainakin,mutta nää on makuasioita,tosin siitä paskan ja vanhana viinan hajun kanssa ollaan varmaa kaikki samaa mieltä.. :D
 
"femin"
Se, että sinun arkikokemuksesi sanoo jotain ei silti tarkoita että näin kävisi jokaiselle.
Uskon kyllä ennemmin tieteellisiin tutkimuksiin kuin muutamien henkilöiden omiin kokemuksiin (olivat sitten positiivisia tai negatiivisia). Jos joku on pilven polton jälkeen ryhtynyt väkivaltaiseksi on siinä taustalla oltava jotain muutakin. Yksittäistapauksen myötä ei voida sanoa varmaksi yhtään mitään.
Ei tietenkään kaikille aiheuta väkivaltaisuutta, mutta eihän sitä voi etukäteen tietää tuleeko niitä haittavaikutuksia vai ei?

Kyllä tuntisin oloni turvattomaksi, jos kannabis laillistettaisiin ja sitten tulis enemmän niitä hörhöjä, jotka ilman syytä käyvät päälle... Alkoholia nauttineen kuitenkin yleensä erottaa jo kaukaa ja pystyy siis kiertämään, mutta pilvenpolttajaa ei niin helposti tunnistakaan. :/
 
Mä en voi sietää huumeita ja niiden käyttäjiä. Sain nähä tota huume sekoilua ihan tarpeeks, kun veljeni poltteli maria ja pikku hiljaa siirty aina vaan kovempiin aineisiin. Käytti suonensisäsiä, alko kasaantua pahoinpitelysyytteitä, varkauksia, yks puukotus (jonka näin, veli puukotti baarin eteen yhen nuoren miehen kauan sitten), mun ja veljen hyvä ystävä kuoli huumeiden yliannostukseen, tukehtu oksennukseensa huumeet ja alkoholi yhdessä oli ilmeisesti aiheuttanu huonovointisuutta. Kuoli kihlattunsa viereen ja olis ollu pari viikkoa vaan, että olis täyttäny 18- vuotta, mutta ei koskaan ehtiny täyttämään :(. Oli hirvittävä järkytys kuulla, että ystävämme oli kuollu. Olin aivan shokissa ja hysteerinen, kun kuulin hänen kuolemastaan. Sillon tein päätöksen, että itse en koske huumeisiin, enkä myöskään voi sietää niitä vetäviä ihmisiä.

Veljeäni kävin vankilassa katsomassa ja kirjottelin kirjeitä häle paljon, koska lähettelin tyttärestäni myös kuvia, kun veljeni halus tietää kuinka tyttö kasvaa :). Veljelläni ote lipsu, kun hän vapautu. Joku käsittämätön järkiintyminen hälle tuli, kun eros vaimostaan, (joka myös narkkari) veljen vaimo kävi pettämässä veljeäni ja ei tullu kotio, kun veljeni pyysi, että tulee kotiin selvittämään asioita. Ei vaimo tullu ja veljeni sano, että jos et tuu nyt heti, niin mä otan tavarat häivyn ja mä pistän eron viereille. Ei tullu vaimo kotiin ja veljeni teki, niinkuin uhkas. Meni isäni luokse yöks ja sano, että tarvii tukee ja apua, että saa elämänsä järjestykseen. Isäni jeesas alkuun ja siskoni otti veljeni myös luokseen asumaan. Siskoni mies oli siihen järjestelyyn tyytyväinen ja olikin paljon veljeni tukena. Veljeni on nyt ollu kuivilla pian vuoden, eikä halua enää sotkeutua niihin vanhoihin kuvioihin ja tyttäreni on hälle kuulema pelastava enkeli ja kutsuukin tytärtäni enkeliksi :).

Eli, inhoon huumeita yli kaiket. Yhen tärkeen ihmisen niille menetin ja pelkäsin paljon, että myös veljeni kohtalo on kuolema, mutta onneks tajus itsekkin, että hällä on ongelma ja rupes järjestää elämäänsä paremmaksi. Oon helpottunu.
 
Jari Aarnio
Mä en voi sietää huumeita ja niiden käyttäjiä. Sain nähä tota huume sekoilua ihan tarpeeks, kun veljeni poltteli maria ja pikku hiljaa siirty aina vaan kovempiin aineisiin. Käytti suonensisäsiä, alko kasaantua pahoinpitelysyytteitä, varkauksia, yks puukotus (jonka näin, veli puukotti baarin eteen yhen nuoren miehen kauan sitten), mun ja veljen hyvä ystävä kuoli huumeiden yliannostukseen, tukehtu oksennukseensa huumeet ja alkoholi yhdessä oli ilmeisesti aiheuttanu huonovointisuutta. Kuoli kihlattunsa viereen ja olis ollu pari viikkoa vaan, että olis täyttäny 18- vuotta, mutta ei koskaan ehtiny täyttämään :(. Oli hirvittävä järkytys kuulla, että ystävämme oli kuollu. Olin aivan shokissa ja hysteerinen, kun kuulin hänen kuolemastaan. Sillon tein päätöksen, että itse en koske huumeisiin, enkä myöskään voi sietää niitä vetäviä ihmisiä.

Veljeäni kävin vankilassa katsomassa ja kirjottelin kirjeitä häle paljon, koska lähettelin tyttärestäni myös kuvia, kun veljeni halus tietää kuinka tyttö kasvaa :). Veljelläni ote lipsu, kun hän vapautu. Joku käsittämätön järkiintyminen hälle tuli, kun eros vaimostaan, (joka myös narkkari) veljen vaimo kävi pettämässä veljeäni ja ei tullu kotio, kun veljeni pyysi, että tulee kotiin selvittämään asioita. Ei vaimo tullu ja veljeni sano, että jos et tuu nyt heti, niin mä otan tavarat häivyn ja mä pistän eron viereille. Ei tullu vaimo kotiin ja veljeni teki, niinkuin uhkas. Meni isäni luokse yöks ja sano, että tarvii tukee ja apua, että saa elämänsä järjestykseen. Isäni jeesas alkuun ja siskoni otti veljeni myös luokseen asumaan. Siskoni mies oli siihen järjestelyyn tyytyväinen ja olikin paljon veljeni tukena. Veljeni on nyt ollu kuivilla pian vuoden, eikä halua enää sotkeutua niihin vanhoihin kuvioihin ja tyttäreni on hälle kuulema pelastava enkeli ja kutsuukin tytärtäni enkeliksi :).

Eli, inhoon huumeita yli kaiket. Yhen tärkeen ihmisen niille menetin ja pelkäsin paljon, että myös veljeni kohtalo on kuolema, mutta onneks tajus itsekkin, että hällä on ongelma ja rupes järjestää elämäänsä paremmaksi. Oon helpottunu.
Aha, perus kannabis on porttihuume teoria. Jotenkin minusta silti tuntuu että poloinen aloitti tupakalla ja sitten alkoholilla. Ja jälkimmäisellä vain siksi että se on laillista. Muuten järjestys olisi erilainen ja kannabis olisi kokeiltu tupakan jälkeen. Alkoholi ehkä kannabiksen tai muitten aineiden jälkeen sillä se on kova huume. Mutta eihän sinun päättelykykysi riitä muuhun kuin porttiteoria höpinään!

Ai olen väärässä? No viitsitkö perustella? Ainiin, et pysty :D
 
[QUOTE="femin";29413741]En sekota. :)

Tilanne oli siis sellanen, että olin paikalla, kun eräs ihminen (jonka olen tuntenut koko elämäni ajan) kokeili marisätkää. Ensin ei tapahtunut mitään kummempia, mutta hetken kuluttua ensin kaatui ja sitten meni ihan sekaisin. Kävi päälle ilman mitään syytä. Eikä ole kertaakaan ennen tai jälkeen tuon tapahtuman ollut mitään vastaavaa käytöstä.

Joten kyllä vain MARIHUANA MUUTTAA KÄYTÖSTÄ VÄKIVALTAISEMMAKSI!

Tottakai kaikki huumeidenkäyttäjät asiaa vähättelevät, ihan kuten alkoholistitkin vähättelevät alkoholin vaikutuksia... :)[/QUOTE]
Eli kun yksi ihminen päätti seota, kaikki muutkin sekoavat?
 
[QUOTE="vierailijana";29413900]Miltä se kannabis sitten tuoksuu?
Mä olen nii tietämätön että en tiedä sitäkään, puhumattakaan että olisin kokeillut...:ashamed:[/QUOTE]

Makeahko, minttumainen. Ainakin omaan nenääni.
 

Yhteistyössä