Alajärvi + lähialueet

Olen 26 vuotias kohta 5kk ikäisen ihanan poikalapsen äiti Etelä-Pohjanmaalta, tarkemmin sanottuna Alajärveltä ja kaipailisin kovasti toisista äideistä juttuseuraa/kahvitteluseuraa yms. Minulle kävi samoin kuin monelle muulle äidille, että raskauden aikana kaverini pikkuhiljaa kaikkosivat, joko muuttivat miehen tai työn perässä muualle, tai muuten vain ei seurani enää kelvannut kun minusta ei saanut bileseuraa viikonloppuisin. Olin ennen tosi sosiaalinen ihminen ja kavereita riitti, siks oonkin nyt vähän ihmeissäni kuinka tässä näin kävi. Nyt kun lapsi alkaa olla jo jonkun kokoinen ja olen totaalisen kyllästynyt tähän jokapäiväiseen yksin jutteluun ja neljän seinän sisällä istumiseen, olisi mukava jos tätä kautta löytäisin itselleni kavereita. Miehen kanssa asutaan yhdessä ja ollaan kihloissa ja parisuhteen puolella menee ihan hyvin, mutta mies tekee pitkää päivää töissä ja iltaisin on niin väsynyt ettei hänestäkään juuri ole seuranpitäjäksi. Ja viikonloppuisin hänellä on omat menot ja kaverit, enkä voi enkä haluakkaan vaatia häntä tekemään joka viikonloppu minun ja pojan kanssa jotain, tottakai molemmilla pitää olla omat "henkireijät" että jaksaa pyörittää tätä arkea :) Itselläni vaan ei tunnu olevan mitään mistä saisin voimaa. Mies kyllä lupautuu katsomaan lapsen perään jos jonnekkin haluaisin mennä, mutta yksin on pitemmän päälle aika kurjaa liikkua. Katsotaan löytyisikö täältä joitain "kohtalotovereita" vai onko tämä vain täysin ajanhukkaa..
 
Moikka! Vähän kesti tämä mun vastaus kun en enää niin aktiivisesti käy täällä, aikani kyttäsin mutta kun ei kukaan tuntunut vastaavan niin luovutin :D Mutta mukavaa että sinä löysit tämän :) Tuossa ylempänä jo vähän kerroinkin mun elämästä, tosiaan itsekin vietän päivät kotona lapsen kanssa ja monesti tuntuu että juttuseura olisi enemmänkin kuin tervetullutta.
Tässä on mun sähköpostiosoite: lilliexx@luukku.com
Mun mielestä mukavampi sähköpostin kautta jutella mitä täällä, ja jos sulla on facebookissa tunnukset niin siellähän se kävis kaikkiista kätevimmin :)
 

Yhteistyössä