V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen tällä hetkellä lastenhoitajana päiväkodissa, eli vähän samoja ominaisuuksia sielläkin tarvitsee. Kuinka itsenäistä työ on? olen vain miettinyt että minulle ehkä sopisi työ missä ei tarvitse olla niin kiinni työkavereissa ja saa tehdä päätöksiä vapaammin.
Alkuperäinen kirjoittaja ope myös:+ itsenäinen työ
+ tiimityömahdollisuus
+ lapset
+ innostuneet työkaverit
- vanhempien asenne
- resurssien puute
- pitää olla tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolella kausittain
Alkuperäinen kirjoittaja ap:"- pitää olla tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolella kausittain"
? soitteleeko ne vanhemmat kotiinkin vai mitä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ope:Alkuperäinen kirjoittaja ap:"- pitää olla tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolella kausittain"
Kyllä. Jotkut opettajat joutuvat istumaan puhelimessa joka ilta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:"- pitää olla tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolella kausittain"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi haluat hoitajasta opettajaksi? Mieti ensin sitä.
Lastenhoitajan työ on aika kaukana kuitenkin opettajan työstä. Lastentarhanopen työ menee jo vähän lähemmäs. Oletko valmis palaamaan koulun penkille? Sun pitää ensin opiskella taas niitä kaikkia kouluaineita itse kasvatustieteiden ohessa. Siis matikkaa, bilsaa, äidinkieltä, musiikkia... Itsenäistä on ja vastuullista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ope:Alkuperäinen kirjoittaja ap:"- pitää olla tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolella kausittain"
Ihan tosi? Olen ollut koulussa harjoittelussa joskus ja silloin opeilta sain sen käsityksen että he ottivat puheluita vastaan vain työaikana työpuhelimeen. Samoin sähköposteja lukivat vain työaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi haluat hoitajasta opettajaksi? Mieti ensin sitä.
Lastenhoitajan työ on aika kaukana kuitenkin opettajan työstä. Lastentarhanopen työ menee jo vähän lähemmäs. Oletko valmis palaamaan koulun penkille? Sun pitää ensin opiskella taas niitä kaikkia kouluaineita itse kasvatustieteiden ohessa. Siis matikkaa, bilsaa, äidinkieltä, musiikkia... Itsenäistä on ja vastuullista.
No opettaja on aina ollut se haaveammatti, kuitenkin opiskelin hoitajaksi kun lukiosta pääsin suoraan ammattikouluun enkä halunnut välivuotta. Ei ole mitään opiskelua vastaan minulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ope:Alkuperäinen kirjoittaja ap:"- pitää olla tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolella kausittain"
Ihan tosi? Olen ollut koulussa harjoittelussa joskus ja silloin opeilta sain sen käsityksen että he ottivat puheluita vastaan vain työaikana työpuhelimeen. Samoin sähköposteja lukivat vain työaikana.
Eihän se nyt käytännössä onnistu. Olitko alakoulussa silloin? Läheskään kaikissa kouluissa ei ole sellaista ylellisyyttä kuin työpuhelin. Silloin käytännössä joutuu antamaan oman numeron oman luokan oppilaille. Voit tietysti rajata, että sulle saa soittaa työasioina vain tiettynä iltana tiettyyn aikaan. Pakollista numeron antaminen ei ole, mutta hankaloittaa yhteydenpitoa ja avointa vuorovaikutusta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ope:Alkuperäinen kirjoittaja ap:"- pitää olla tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolella kausittain"
Eihän se nyt käytännössä onnistu. Olitko alakoulussa silloin? Läheskään kaikissa kouluissa ei ole sellaista ylellisyyttä kuin työpuhelin. Silloin käytännössä joutuu antamaan oman numeron oman luokan oppilaille. Voit tietysti rajata, että sulle saa soittaa työasioina vain tiettynä iltana tiettyyn aikaan. Pakollista numeron antaminen ei ole, mutta hankaloittaa yhteydenpitoa ja avointa vuorovaikutusta.
Alakoulussa juu. Niin se oli sitten ylellisyyttä varmaan... mutta ajattelisin kuitenkin että opettajan täytyy itse osata laittaa niitä rajoja, jos joutuu joka ilta tuntikaupalla puhelimessa istumaan puhuen oppilaiden asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ope:Alkuperäinen kirjoittaja ap:"- pitää olla tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolella kausittain"
- huono palkka
+ pitkät lomat
...sanovat opettaja-ystäväni =)
Alkuperäinen kirjoittaja kansankynttilä;24424218:Siis 1 pitkä loma..