H
hieman ihmeissään
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun lapsen isä laittoi nykyisen parisuhteensa vaakalaudalle lapsemme takia, uusi puoliso olisi halunnut muuttaa muualle, mutta ex sanoi että hän ei suostu asumaan 10kilsaa kauempana lapsestaan. tilanne on nyt se, että lapsi on siellä missä haluaa, mulla pääosin, mutta koska tahansa saa soittaa isälleen ja mennä sinne illaksi / yöksi. helppoa kun välimatka on vaan pari kilsaa
kyllä mä voisin ihan hyvin "antaa" lapseni isälleen jos lapsi niin haluaisi, lapsellani on maailman paras isä ja on pojalle kovin tärkeä ja rakas. heillä on omat harrastuksensa ja juttunsa ja lapsella olisi siellä ihan hyvä olla kun mun luona. on vanhanaikaista ajatella et äiti on ainoa ja paras huoltaja. ja tuo "siksi vain ihmettelin kun en ite pystyis antaan lastani jne..." etkö pysty ajatella et ei se isäkään ehkä pystyis antaan lastaan sulle?? yhtä pahalta siitäkin voi tuntua, onhan se sentään lapsen ISÄ.
Kyseisen lapsen vanhemmilla on välimatkaa kuitenkin 500 km, joten ei ole ihan heti äitin luona. Kunnioitan heidän päätöstä, ihmettelen vain kun tiedän lapsen vanhempien välit ja sen kuinka raskasta se tulee olemaan lapsen äitille.