AL: Nokia Mission Markku Koivisto paljasti syyn erottamiseensa

  • Viestiketjun aloittaja "Tuikku"
  • Ensimmäinen viesti
"Tuikku"
AL: Nokia Mission Markku Koivisto paljasti syyn erottamiseensa - Ilta-Sanomat

Aviorikos miehen kanssa!

Nokia Missiosta erotettu johtaja Markku Koivisto on kertonut julkisesti erottamisensa taustoista, Aamulehti kertoo.

Koivisto on puhunut sunnuntaina seurakunnan tilaisuudessa Tampere-areenalla.

– Olen eksynyt evankeliumin tieltä. Tästä on seurannut paljon vääriä valintoja. Yksi karkeimmista on aviorikos miespuolisen kanssa, Koivisto totesi Aamulehden mukaan.

Lehden mukaan Nokia Mission papit rukoilivat Koiviston puolesta. Koivisto oli tilaisuudessa paikalla 15 minuuttia. Haastatteluja hän ei viestimille antanut.

AL:n mukaan Koivisto sanoi "luottaneensa Jumalan sijaan omaan älyynsä ja nostaneensa itseään ylöspäin".
 
"Tuikku"
Olen ollut muutaman kerran Nokia Mission tilaisuuksissa. Markku Koivistolla on kaksi vihan kohdetta. Toinen on homous ja toinen islam.

Aika kaksnaamainen tyyppi tämä Koivisto. :D
 
mutta
[QUOTE="Tuikku";24606179]Olen ollut muutaman kerran Nokia Mission tilaisuuksissa. Markku Koivistolla on kaksi vihan kohdetta. Toinen on homous ja toinen islam.

Aika kaksnaamainen tyyppi tämä Koivisto. :D[/QUOTE]

markku kuitenkin myöntää homoseksuaalisen tekonsa olleen syntiä.
 
"noh"
En puolustele koivistoa, ällöttävää. Mutta ihminen hän on siinä missä muutkin ja yllättävästi löytyy selkärankaa myöntää tapahtunut julkisesti. Ei hänestä poliitikkoa tulisi.
Kuinkahan moni palstalainen on kaksinaamainen. Ainoa vaan, että harva joutuu julkisesti häväistäväksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Eedla
"vieras"
Se tässä vituttaa, että homo-/biseksuaalisuuden syyksi tämäkin taas joissakin piireissä tulkitaan, kun joku uskonnon sekoittama ihmisparka ahdistelee seurakuntalaisiaan.
 
"vieras"
Minusta tuo on taas huono perustelu. Samalla perusteellahan voisi sitten väittää, että eniten pedofiilejä vihaavat ovat itse pedofiilejä jne.
No ensimmäisen kohdalla tähän viittaavia tutkimuksia on paljon. Ja vihasta ei pelkästään ole kyse, vaan siitä kuinka paljon sitä julistaa. Pitäisi sitäkin kyllä kummallisena, jos joku ihminen jatkuvasti jauhaisi pedofiileistä.
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
"Tuikku"
"vieras"
Te jotka täällä pilkkaatte ja naureskelette, miettikääpä tuon Koiviston perhettä. Mitä naureskelemista tuollaisessa tilanteessa on?
Toki, on puhunut eri lailla kun on tehnyt, on tehnyt syntiä. Mutta silti, ei kai kenekään lankeemus, ja väärintekeminen ole hauskaa?
 

Yhteistyössä