Meillä on tuolla akvaariossa kaksi partamonnia - uros ja naaras. Eilen huomasin, että "puunrungon" välissä koiraan alla on mätimunia.
Akvaariossa on ennenkin näkynyt pikkupoikasia, muttei ikinä mätimunia ja poikaset ovatkin joutuneet parempiin suihin. Yksikään ei ole ehtinyt kasvaa isoksi.
Kysymys onkin, että alanko mä heti poikasten kuoriuduttua kalastaa niitä poikasaltaaseen? Meillä oli ennen paljon partamonneja, mutta vuosien kuluessa niitä on myös kuollut ja nyt haluaisin niitä lisää. Kiitos! :flower:
Akvaariossa on ennenkin näkynyt pikkupoikasia, muttei ikinä mätimunia ja poikaset ovatkin joutuneet parempiin suihin. Yksikään ei ole ehtinyt kasvaa isoksi.
Kysymys onkin, että alanko mä heti poikasten kuoriuduttua kalastaa niitä poikasaltaaseen? Meillä oli ennen paljon partamonneja, mutta vuosien kuluessa niitä on myös kuollut ja nyt haluaisin niitä lisää. Kiitos! :flower: