Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Otan osaa suruunne.
Nii just, mää en ymmärrä tätä asennetta.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:jaa onpa kiinnostavaa.
Eiks sul oo varaa hakea uus muutamal eurol?
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Nii just, mää en ymmärrä tätä asennetta.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:jaa onpa kiinnostavaa.
Sehän on vaan KALA, haetaan uusi kaupasta. Ajatteletko samoin vaikkapa kissasta..?Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Nii just, mää en ymmärrä tätä asennetta.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:jaa onpa kiinnostavaa.
Ei tarvikkaan.
Minkälainen asenne tässä pitäisi olla ?
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Sehän on vaan KALA, haetaan uusi kaupasta. Ajatteletko samoin vaikkapa kissasta..?Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Nii just, mää en ymmärrä tätä asennetta.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:jaa onpa kiinnostavaa.
Ei tarvikkaan.
Vedä käteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä AP:n pitäisi syöttää loput kalat lapsille joulupöydässä, niin palstalaiset olisiva iloisia.
Mitä hemmettiä sä keuhkoat?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä AP:n pitäisi syöttää loput kalat lapsille joulupöydässä, niin palstalaiset olisiva iloisia.
Eläin kuin eläin. Jollekin kala voi olla tärkeä, ja jonkun toisen kissan tai koiran kuolema taas aivan yhdentekevää.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:En ! Kala jumaliste hiukan eri kuin kissa tai koira.Mieti nyt hiukan itsekkin.
Ei kaikille. Kyllä munkin tuli itku, kun rakas vanha partikseni löytyi kuolleena. Kädestä oli oppinut syömään, jne.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Sehän on vaan KALA, haetaan uusi kaupasta. Ajatteletko samoin vaikkapa kissasta..?Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Nii just, mää en ymmärrä tätä asennetta.Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:jaa onpa kiinnostavaa.
Ei tarvikkaan.
En ! Kala jumaliste hiukan eri kuin kissa tai koira.Mieti nyt hiukan itsekkin.
Kuka keuhkoaa?Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Mitä hemmettiä sä keuhkoat?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä AP:n pitäisi syöttää loput kalat lapsille joulupöydässä, niin palstalaiset olisiva iloisia.
Munkin kirjoitus hävis.Alkuperäinen kirjoittaja minä:siis poistettiinko mun kirjoitus jossa puolustin TUPLAONNEA???
Multa poistui aiemmin myös yksi puolustusviesti. :/Alkuperäinen kirjoittaja minä:siis poistettiinko mun kirjoitus jossa puolustin TUPLAONNEA???
Sorry, siinä oli lainattu loukkaavaa tekstiä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:siis poistettiinko mun kirjoitus jossa puolustin TUPLAONNEA???
Mitä siinä oli. Mua pitää puolustaa aina. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja minä:siis poistettiinko mun kirjoitus jossa puolustin TUPLAONNEA???
En mä kuule sitä kommenttia sulle tarkoittanut..Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:Onks tän palstan tarkotus tappelu? :ashamed:
Sivusta seurattuna kyllä aika hupaisaa.
Mitähän mun pitäs tehdä? iloita kalan kuolemasta vai syöttää se jo kuollut kala lapsille vai katella käteen vetämistä tai muuten vaan nauraa täällä?
Ihanaa
Oli se sikäli erikoista et monni kuoli tai monninen? En tiiä kumpi oli. Monnithan on kestäviä, kun monta vuotta oli ja jäi niitä vielä.