AKVAARION OMISTAJAT???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elokuu19

Aktiivinen jäsen
23.03.2005
3 275
0
36
Onko kukaan käyny seinäjoella hyllykallion rollsis?Sielähän on akvario,josta sais aivan älyttömän kauniin jos niin haluais.Tänään ku miehen kans sielä käytiin ni altaassa on 2 kpl isoja plekoja ja lehtikaloja.Kaks näistä lehtikaloista veteli viimesiään altaan pohjalla.Ei kaunis näky.

Mihin tollasista voi ilmottaa?

Höh :(
Mekin oltiin tänään seinäjoella ja hain meidän akvaarioon kaksi omena kotiloa. Hain ne Faunattaresta. Laitettiin varaukseen kaksi tuliliskoa, jotka on ihan täysin vesi liskoja. Mutta saa nähdä laitetaanko, kun tuolla akvaariossa on vanha leväbarbi ja sitten muksujen ihannoima vanha piika partamonni :D on siellä vielä intiaanisulka ja miljoona kalojakin, mutta toi monni on niin ihku.

sano sille vuoropäällikölle kova sana . mun tietääkseni ne vuokraa akvaarion jostain ja huolto tulee sitä kautta. mut mulla ei ole faktaa.

meidän partamonnin nimi on Risto. se on kiva kaveri, tulee aina pintaan roikkumaan kun annetaan ruokaa B) muuten hommailee muualla

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Mekin oltiin tänään seinäjoella ja hain meidän akvaarioon kaksi omena kotiloa. Hain ne Faunattaresta. Laitettiin varaukseen kaksi tuliliskoa, jotka on ihan täysin vesi liskoja. Mutta saa nähdä laitetaanko, kun tuolla akvaariossa on vanha leväbarbi ja sitten muksujen ihannoima vanha piika partamonni :D on siellä vielä intiaanisulka ja miljoona kalojakin, mutta toi monni on niin ihku.

Eikä muuten ole. Ne tarvitsevat myös maata eikä niitä saa laittaa kalojen kanssa samaan. Eivätkä ne edes oikeasti ole liskoja vaan sammakkoeläimiä.

http://www.matelijat.info/tulilisko/hoito-ohjeet/

ni ja ei saa olla lämmitys akvaariossa, mulla lisko pysy vaan kannon päällä kun oli liian lämmin vesi sen mielestä,kiipes aina sinne, kalat oli ok mut se tarvii viileen veden.siis tuliliskot. tajusin nopee kyllä mikä oli vialla... että ei huolta. ja lopulta tuo kumminkin karkas koko akvaariosta ja löytyi kuivuneena raukka :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:

Eikä muuten ole. Ne tarvitsevat myös maata eikä niitä saa laittaa kalojen kanssa samaan. Eivätkä ne edes oikeasti ole liskoja vaan sammakkoeläimiä.

http://www.matelijat.info/tulilisko/hoito-ohjeet/

Joo, siis ei ole tarkotus laittaa kalojen kanssa samaan. Siksi vähän mietityttääkin et malttaako tota monni vanhusta laittaa pois.

Mutta kiitos tosta linkistä, sai hyvää tietoa.
Siellä akvaario liikkessä sanoivat että samalla lailla akvaario laittaa kun kaloillakin eli ihan vesi liskoiksi sanoi.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
ni ja ei saa olla lämmitys akvaariossa, mulla lisko pysy vaan kannon päällä kun oli liian lämmin vesi sen mielestä,kiipes aina sinne, kalat oli ok mut se tarvii viileen veden.siis tuliliskot. tajusin nopee kyllä mikä oli vialla... että ei huolta. ja lopulta tuo kumminkin karkas koko akvaariosta ja löytyi kuivuneena raukka :'(

Kelpaako huoneen lämpönen vesi vai onko sekin liian lämmintä? Millanen muuten hoidettavana?

joku systeemi pitää kehitellä kun se tosiaan kiipes suodattimen päälle ja ruokintakolosta ulos. joku hyttysverkko tms.

KAUHEE LISKO JA SAMMAKKO KUUME ISKI!
12202%5B1%5D.gif

meil on kauniita ja hyviä kaloja nytte ettei voi ottaa nuita, miljoonakalojen hännät tulis nopee syötyä. ja uutta allasta en nyt halua.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
joku systeemi pitää kehitellä kun se tosiaan kiipes suodattimen päälle ja ruokintakolosta ulos. joku hyttysverkko tms.

KAUHEE LISKO JA SAMMAKKO KUUME ISKI!
12202%5B1%5D.gif

meil on kauniita ja hyviä kaloja nytte ettei voi ottaa nuita, miljoonakalojen hännät tulis nopee syötyä. ja uutta allasta en nyt halua.

Joo, saa nähdä kuinka meidän käy, kun meilläkin on toi vanha-piika monni vanhus, joka on kans sulonen.

Juu mä oon kans tuolla rollsis nähny akvaarion, mutta en kyllä nyt muista mitä siellä asusti silloin, kun siitä on jo aikaa, kun oon siellä käyny. Mä olisin varmaan menny tiskille sanomaan, et kalat on kuolemaisillaan.
Onko muuten faunatareen tullu jo enemmän eläimiä?
Alkukuusta käytiin siellä ja oli tosi vähän mitään myynnissä. Kalojakin ihan muutama hassu ja pari lintua. Pitäs käydä uudelleen, pitää ostaa hamsterille kylpyhiekkaa, jos sitä nyt olis sinne tullu.

Uusimmat

Yhteistyössä