Akuutti Oulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memmu

Vieras
Kylläpä oli erikoinen puhelu. Luulin, että niitä kuitenkin kiinnostaa lemmikien terveys noin niinku etusijalla.

Meillä tuo 20v kissamamma syö päivittäin lääkitystä. Nyt sitten purkissa oli enää 3 nappia jäljellä ja katsoin edellistä reseptiä jossa ei enää ollutkaan lääkkeitä jäljellä. En tätä tiennyt kun en ollut aikasemmin tarkistanu, yleensä kun siinä on 3 purkkia ja nyt on vaan 2 siitä haettu. Soitin lääkäriin, että lisää pitäis saada kun muuten loppuu viikonloppuna lääkkeet.
Noh, siellä "avulias" täti tokasi, että täällä on merkintä, että ennen seuraavaa reseptiä pitäis kontrolliverikoe ottaa. Ja tarjosi sitten tänään pariakin aikaa, mutta kun sanoin, että en kyllä tänään millään pääse tulemaan niin tokasi, että ennen ei voi kirjoittaa uutta reseptiä. Sanoin, että jos ensi viikolle varaisin ajan niin voisiko sitä nyt yhden purkin saada, että pärjättäis ensi viikkoon. Tuntui hankalalta ja syytettiin, että kun olet tiennyt tämän niin miksi, et ole huolehtinut. Kuitenkin ennen ollut se 3 purkkia reseptissä ja mulle ei edellisellä kerralla kerrottu mitään erityistä ko. asiasta.

Totesin vaan, että eikö se nyt olisi ihan kissan etu, että saisi niitä lääkkeitä ym ym ja voisin sitten ensi viikolla tulla siihen kontrolliverikokeeseen heti kun heillä on aikoja. Eikä se verikoekkaan ole luotettava jos kissa ei ole lääkitystään saanut. Pitkin hampain sitten täti katteli mulle sen ajan (niitä tuntu olevan, eli tiukkaa ei edes ollut).

Ihmettelen vaan tuota käytöstä hoitajan puolelta. Kimppuun ei tarvitse hyökätä ja asiallinen voisi olla. Olen kuitenkin ollut yli 20 vuotta akuutin asiakas ja ko. hoitaja on tainnut koko ajan siellä töissä olla. Aina on elukat hoidatettu kun on ollu tarvetta ja ystävällisiä ollaan yritetty heitä kohtaan olla. Mun mielestä he on kuitenkin asiakaspalveluammatissa ja oulussa on kuitenkin muitakin eläilääkäreitä joihin vaihtaa. Mutta jos eivät ole kiinnostuneita pitkäaikasista asiakkaista niin kyllähän sitä sitten voi töykeä ja tympeä ollakkin.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No kai sinä tajuat että ei niitä lääkkeitä noin vaan soittamalla saa.

No kait sinä tajuat, että puhelinreseptillä olen niitä lääkkeitä soittanut, ihan on kuule eläinlääkärin kanssa tämä hoitosuunnitelma tehtynä. Kun tuota kontrolliverikoetta ei tarvitse joka välissä ottaa...*HUOH*

Yhteistyössä