Saattaa tarvita pidemmän kuurin, mutta kannattaa kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 10:56 sleepless kirjoitti:Kiitos Jonsered. Aion soittaa tänään akupunktiolekurille. Nimittäin en kestä näitä uniongelmia enää, n. kolme kuukautta on tullut syötyä nukahtamislääkkeitä enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja päivisin olo on kamalan tokkurainen!!! Onko muilla kokemuksia akupunktiosta unettomuuteen???
Meillä mies ottaa hoitokuurin n. 2-3 vuoden välein ja se riittää hänelle. Minä saan hoitoa särkyihin tarvittaessa ja migreeni pysyi poissa 5 vuotta ja uudella kuurilla on taas ollut poissa useamman vuoden.Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 11:07 Rudebox kirjoitti:Kannattaa kyllä kokeilla. Itse kävin pahojen jatkuvien painajaisten ja migreenin takia. Molemmat paranivat hetkellisesti, mutta tulivat takasin. Pitäisi käydä jatkuvasti hoidoissa jotta eivät palaisi, eikä mulla riittänyt aika tai rahat siihen...
Niin, siis kävin noin 10kertaa hoidoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 14:41 tämä tarina on tosi kirjoitti:akupunktio on henkimaailman juttuja, sieltä pimeältä puolelta. Sitä ottaessanne altistutte pahoille hengille ja muutenkin koko homma on ihan hömppää. en suosittele.
Hei, muistatko mitä pisteitä sulla neuloteltiin...? Mulla on myös hormonihäiriötä, fibron oireita ja pinna kireenä. Olen käynyt akupunktiossa jo jonkin aikaa ja paremmasta olosta on vasta pilkahduksia.Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 10:23 Jonsered kirjoitti:Migreenistä päästiin moneksi vuodeksi, sekä minä, että mies. Hormonitasapaino korjattiin, tulin raskaaksi kaksi viikkoa hoidon jälkeen. Fibromyalgiasäryt vähenevät siedettäviksi. Hermostuneisuus väheni, eli pinna piteni. Uniongelmatkin vähenivät.
Toimii n. 90%:lla ihmisistä, joilla ei toimi, ei aiheuta myöskään sivuvaikutuksia. Itse nukahdan lähes heti, kun neulat ovat paikoillaan. Siinä kaikki sivuoireet
Minua hoiti tanskalainen, Kiinassa opiskellut tohtori, joka kouluttaa/koulutti tanskalaisia lääkäreitä.Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 17:42 mappi kirjoitti:\Hei, muistatko mitä pisteitä sulla neuloteltiin...? Mulla on myös hormonihäiriötä, fibron oireita ja pinna kireenä. Olen käynyt akupunktiossa jo jonkin aikaa ja paremmasta olosta on vasta pilkahduksia.Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 10:23 Jonsered kirjoitti:Migreenistä päästiin moneksi vuodeksi, sekä minä, että mies. Hormonitasapaino korjattiin, tulin raskaaksi kaksi viikkoa hoidon jälkeen. Fibromyalgiasäryt vähenevät siedettäviksi. Hermostuneisuus väheni, eli pinna piteni. Uniongelmatkin vähenivät.
Toimii n. 90%:lla ihmisistä, joilla ei toimi, ei aiheuta myöskään sivuvaikutuksia. Itse nukahdan lähes heti, kun neulat ovat paikoillaan. Siinä kaikki sivuoireet