Akupunktio raskauden aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin vyöhyketerapiaa, sitten akupunktioneuloja laitettu 6 pisteeseen. Toistaiseksi synnytys ei ole käynnistynyt, eikä ollut kohdunsuulla tapahtunut muutosta (silloin rv 40+1), nyt rv 40+4.

Minä kävin synnärillä viikottain piikitettävänä iskiakseni takia. Auttoi hyvin.
Ällistyttävintä oli kun vauva käännettiin perätilasta kahdella varpaisiin tökityllä neulalla joita kätilö sytkärillä lämmitti :)
Niin ja istukka ei meinannut irrota, joten sain neljä piikkiä mahaani niin johan lähti.
Eli joo. On hyviä kokemuksia. Nyt en vaan tiedä mihin menen synnyttämään tätä seuraavaa kun Tammisaarta ei enää ole. Tuskin missään on yhtä hyvä akupunktiopalvelu :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Minä kävin synnärillä viikottain piikitettävänä iskiakseni takia. Auttoi hyvin.
Ällistyttävintä oli kun vauva käännettiin perätilasta kahdella varpaisiin tökityllä neulalla joita kätilö sytkärillä lämmitti :)
Niin ja istukka ei meinannut irrota, joten sain neljä piikkiä mahaani niin johan lähti.
Eli joo. On hyviä kokemuksia. Nyt en vaan tiedä mihin menen synnyttämään tätä seuraavaa kun Tammisaarta ei enää ole. Tuskin missään on yhtä hyvä akupunktiopalvelu :(

Haa! Kiitos, mukava kuulla positiivisia kokemuksia. Meillä vauva nyt Rv36 jo aika iso, joten ei yhtään haittaisi, jos sieltä ajallaan tulisi. Miltä ne neulat tuntuivat?

Alkuperäinen kirjoittaja minulla on..:
Ensin vyöhyketerapiaa, sitten akupunktioneuloja laitettu 6 pisteeseen. Toistaiseksi synnytys ei ole käynnistynyt, eikä ollut kohdunsuulla tapahtunut muutosta (silloin rv 40+1), nyt rv 40+4.

Toivottavasti saadaan tuolla konstilla käynnistymään! Tsemppiä :)