AKUPAINANTAPISTEET synnytyksen käynnistämiseen?? Tietääkö joku missä kohtaa niitä tehokkaita pisteitä pitäisi olla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iso"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iso"

Vieras
Onko joku siis onnistunut joitain pisteitä panelemalla saamaan supistuksia aikaan tai synnytystä käyntiin, tai käynyt vyöhyketerapeutilla paineluttamassa?
Nyt olis pakko kokeilla kaikki mahdolliset kikat synnytyksen käyntiin saamiseksi eli olisin enemmän kuin kiitollinen jos joku osaisi kertoa tehokkaiden pisteiden sijainnin ja kuina/miten kauan niitä pitää painella?

[QUOTE="iso";23662805]Onko joku siis onnistunut joitain pisteitä panelemalla saamaan supistuksia aikaan tai synnytystä käyntiin, tai käynyt vyöhyketerapeutilla paineluttamassa?
Nyt olis pakko kokeilla kaikki mahdolliset kikat synnytyksen käyntiin saamiseksi eli olisin enemmän kuin kiitollinen jos joku osaisi kertoa tehokkaiden pisteiden sijainnin ja kuina/miten kauan niitä pitää painella?[/QUOTE]

mulle antoi eräs kätilö neuvoksi painella kantapään ja sen jalan sivussa olevan luun (pikkasen nyt sana hukassa,toiv.ymmärrät) välissä olevaa "sileää" kohtaa. Siis voi juukeli mikä selitys mutta toivottavasti ymmärsit, sitten toinen on pyöritellä pikkuvarvasta sormilla ja sitten vielä sellanen että jos mieheltäs puuttuu ilta hommia niin käske nännejäs pyöritellä, se saa supistuksia aikaan ja voi näin vauhdittaa synnytystä. Mulla on auttanu nuo konstit ja nyt ennen tätä tuoreinta tulokasta kävin vyöhyketerapeutilla muutama päivä ennen kun lähtö sitten tuli.Tämä vyöhyketerapeutti sanokin mulle tuon pikkuvarvas konstin :o)

Yhteistyössä