Akta Graco Logico S / Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja!

Vieras
Eli löytyykö keneltäkään kokemuksia seuraavanlaisesta kokoonpanosta tai jostakin osasta erikseen:
Akta Graco Logico S turvakaukalo & telakka & matkarattaat, vm. -08?
Puolesta ja vastaan.

toimiva kokonaisuus ja hinta, laatu ok. Meillä kahdella käytössä. Esikoisen kanssa matkarattaita tuli käytettyä paljon, toisen aikaan olivat aika turhat. Tykkään jalustallisesta kaukalosta. Ainoa isompi miinus tulee todella hiostavista kankaista.

Meillä oli ja olin tosi tyytyväinen, varsinkin kaukaloon ja telakkaan. Matkarattaatkin olivat hyvät, mutta niiden pyöristä kului pinta aika nopsaan sileäksi, joten kaupoissa yms. lattiapinnoilla olivat sen jälkeen raskaammat käännellä. Hyvin kuitenkin ajo asiansa hintaan nähden :)

Meillä on juuri tuo -08 telakka ja turvakaukalo ja tyytyväisiä olemme olleet. Telakan voi kiinnittää myös kaksi-pisteturvavyöllä, joten sen sai kiinni myös 1966 vuoden harrasteautoomme. Kaukalo on aika tilava meillä tyttö mahtui siihen vielä yli yksi vuotiaana.

Huomaa että kaukalon valjaissa on pidennyslenkit, ne kannattaa asentaa pisimpään asentoon.

Ainoana miinuksena on (en ole tosin itse verrannut), että kaukalo on ilmeisesti aika painava, mutta olen kyllä kantanut siinä yli yksivuotiastakin lasta ihan menestyksellä

Meillä on poika 5.5kk liki 70cm ja 9kg, rupee olemaan jo ahdas.Painavakin tuo kaukalo on.Vähälle käytölle on jäänyt,toivottavasti saadaan myytyä vaikka puoli ilmasikshan se pitää myydä.

Yhteistyössä