Akku loppu, vessapaperi loppu, tyttö kipeä, mies tekee kiusaa ja ei auta.

jne. jne. Ja mies itte ajelee ees taas autolla ja ei piruuttaansakkaan ja vittumaisuuttaankaan hommaa tohon autoon uutta akkua. Se pitää kuulemma vaihtaa. No, mihis mää meen sen vaihtaan, kun ei sillä voi ajaa.

Nuorimmalla on kuumetta ja räkätauti. Mites mää lääkäriin, apteekkiin, kauppaan jne. menen?

Paskapaperia tuo onneks anoppi pari rullaa niiltä, kun isommat on siellä käymässä ja tulevat kohta takasin.

Olis kyllä kirveellä ja haulikolla töitä!! |O |O :headwall: :headwall:

NIIN ja en päässyt hakemaan mun pankkikorttia pankista, kun vaihdettiin pankkia ja nyt mulla ei oo rahaakaan käytössä yhtään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä välitä, ei kaupatkaan ole auki
Jaa, no hyvä. :D
Kyllä tonne ABC:lle silti vois mennä käymään ja ostaan sitä vessapaperia, maitoo, leipää...

Mutta onneks ei tosiaan oo rahaa, no 5 egee olis käteistä, pankkikorttia ei ollenkaan (kun ei voinu pankista hakee). :LOL: :headwall: :LOL:

Huolestuttaa vaan, jos pitää sinne lääkäriin lähtee ton likan kanssa.
Siis |O ! Maailman vittumaisin mies, mitä maa päällään kantaa! |O

Laitoin sille viestiä, että miten luulee, että me pärjätään ilman autoo, niin oli vaan, että "no voi voi".
:'(

vieras
Ja tommosen nihilistin kans oot tenavia tehny oikeen useemman!???

Eikö se anoppi voi käyttää siellä huoltsikalla ja lainata rahaa? Tai tuoda teille ruokaa? Ja viedä lääkäriinkin jos tarve vaatii? Ystäviä ei tietenkään ole yhtään tai niillä nyt ei ainakaan autoa ole...

Pakkaa ukkos tavarat jätesäkkiin ja viskaa säkki portille. Sanot että se on voi voi, alahan nostella.

Lisäks toi "rikkinäinen" auto ei oo katsastettu, mies sano, että ilmottaa poliisille, että ei oo katsastettu eli en vois periaatteessa edes ajaa sillä.

Ja eihän siinä bensaakaan oo. :eek:
Onks tää mun elämästä vai jostain sketsistä!?! :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tommosen nihilistin kans oot tenavia tehny oikeen useemman!???

Eikö se anoppi voi käyttää siellä huoltsikalla ja lainata rahaa? Tai tuoda teille ruokaa? Ja viedä lääkäriinkin jos tarve vaatii? Ystäviä ei tietenkään ole yhtään tai niillä nyt ei ainakaan autoa ole...

Pakkaa ukkos tavarat jätesäkkiin ja viskaa säkki portille. Sanot että se on voi voi, alahan nostella.
No pakkohan mun on anopilta rahaa lainaks pyytää, mutta ei kyllä kauheesti kiihottais sekään ajatus. :x

Ja en kehtais kavereilta... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Lisäks toi "rikkinäinen" auto ei oo katsastettu, mies sano, että ilmottaa poliisille, että ei oo katsastettu eli en vois periaatteessa edes ajaa sillä.

Ja eihän siinä bensaakaan oo. :eek:
Onks tää mun elämästä vai jostain sketsistä!?! :LOL: :LOL: :LOL:
Onkohan sillä ukollas kupolissa jotain häikkää??

Niin, ja koitahan sinä kestää :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siis siun ukko ajaa autolla mutta ei vaiha akkua autoon ja sillä autolla ei voi ajaa...

ekaks kysymys: onko teillä kaks autoa?
Meillä on 2 autoa.
okei selevä. perkeleen ukko sitte siinä tapauksessa

|O |O |O |O

vaikka siulle oiski inhottava niin tarviiko se lapsille kostaa??? kysyn vaan!

Kusta paskaa ja yrjöö!!!
Vadit putsasin kissoilta äsken,koira oksentanut tytön huoneeseen ja kussu keittiöön.No,se kuseminen on mun vika,ostin sil eilen papanoita enkä kunnolla ollu lukenu tuoteselostetta..perkele ku siinä sit oli kanaa...ja kana ei oo koiramme kaveri..kana kusettaa..ja koira kun ei pyydä ulos...
Ja huomenna ostaa uusia papanoita...

Alkuperäinen kirjoittaja Täplikäs Silli:
Kusta paskaa ja yrjöö!!!
Vadit putsasin kissoilta äsken,koira oksentanut tytön huoneeseen ja kussu keittiöön.No,se kuseminen on mun vika,ostin sil eilen papanoita enkä kunnolla ollu lukenu tuoteselostetta..perkele ku siinä sit oli kanaa...ja kana ei oo koiramme kaveri..kana kusettaa..ja koira kun ei pyydä ulos...
Siis mitäh? :D

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Vaikka olette eroomassa niin ei sitä ukkoo sit lasten hyvinvointi edes kiinnosta??? Mä harvoin kiroon täällä palstalla, mut onpas vittumainen äijä |O
No se ei tajua sitä, että ei se teekkään pelkäsään MULLE kiusaa, vaan myös lapsille.

Eilen se vitun ääliö oli lapsille sanonu, kun he olivat kysyny, miksei isi enää tuu kotiin, että isi haluais selvittää asia, mutta äiti ei halua. Ei perkele! :eek: |O :headwall: Just sovittiin YHDESSÄ, että erotaan (siis miehen kanssa). Ja se sekottaa lasten päätä vinkumalla niille jotain paskaa. :headwall: Esikoinenkin itki ihan täysillä sen kauppareissun jälkeen eilen (oho, mies haki meille kuitenkin maitoo ja margariinia *hurraa*)
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Täplikäs Silli:
Kusta paskaa ja yrjöö!!!
Siis mitäh? :D
Mäk halusin purkaa mieltäni ja ajattelin et tää ketju olis sopiva *rapsuttaa harakan pyllyä* anteeks..

Vaikka olette eroomassa niin ei sitä ukkoo sit lasten hyvinvointi edes kiinnosta??? Mä harvoin kiroon täällä palstalla, mut onpas vittumainen äijä |O
No se ei tajua sitä, että ei se teekkään pelkäsään MULLE kiusaa, vaan myös lapsille.

Eilen se vitun ääliö oli lapsille sanonu, kun he olivat kysyny, miksei isi enää tuu kotiin, että isi haluais selvittää asia, mutta äiti ei halua. Ei perkele! :eek: |O :headwall: Just sovittiin YHDESSÄ, että erotaan (siis miehen kanssa). Ja se sekottaa lasten päätä vinkumalla niille jotain paskaa. :headwall: Esikoinenkin itki ihan täysillä sen kauppareissun jälkeen eilen (oho, mies haki meille kuitenkin maitoo ja margariinia *hurraa*)

Ääliömäisintä toimintaa mitä vaan voi olla on toi lasten pään sekoittaminen tollasilla asioilla. ero ei oo koskaan helppo lapsille niin siinä jos sit vielä syyllistetään toista niin johan lapsikin kohta ajattelee, että kyllä on äidin vika koko ero...voi juma mikä ukko.
Toki tunteet on pinnassa varmaan itse kullakin tuossa tilanteessa, mutta pitäs ajatella ennenkaikkea lasten parasta.

Voimia sulle jaksaa eron läpi ja kyllä se siitä sit helpottuu kun ero on selvemmillä vesillä :hug:

Ääliömäisintä toimintaa mitä vaan voi olla on toi lasten pään sekoittaminen tollasilla asioilla. ero ei oo koskaan helppo lapsille niin siinä jos sit vielä syyllistetään toista niin johan lapsikin kohta ajattelee, että kyllä on äidin vika koko ero...voi juma mikä ukko.
Toki tunteet on pinnassa varmaan itse kullakin tuossa tilanteessa, mutta pitäs ajatella ennenkaikkea lasten parasta.

Voimia sulle jaksaa eron läpi ja kyllä se siitä sit helpottuu kun ero on selvemmillä vesillä :hug:
Kiitos. :hug:
Niin, lapset kärsii ihan tarpeeks jo siitä, kun näkee, että vanhemmat riitelee ja äiti on välillä ihan maassa täällä kotona. :/
Anoppi toi isommata lapset just kotiin niiltä ja kysyin, oliko jutellu tänään miehen kanssa. Anoppikaan ei ollu saanu yhteyttä koko päivänä.

Selitin sille tilanteen ja pokka ei pitäny ja itku pääsi. Sano, että soita heti, kun tarviit apua. Ja kyseli onko meillä ruokaa yms.

Miten noin huomaavaisesta äitistä tulee noin kusipää lapsi (mun mies)? :headwall:

ei ymmärrä
sä sit vingut silt ukoltas mitään, jos kerran ootte eroomas? meinaatko eron jälkeenkin ruikuttaa miehelle et akku on loppu, lapset kipeenä, jääkaappi on tyhjä, ei oo rahaa.......?
Kyllähän se ukko jäynää tekee ku annat aiheen.

Yhteistyössä