Äkkiä, Turkulaiset auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos =)

Vieras
Mies suostui pienen taivuttelun jälkeen lähtemään shoppailureissulle Turkuun, kun muksut mökillä..

Missä Turussa hyviä kirppiksiä (etupäässä lastenvaatteet kiinnostaa)

Entä myydänkö jossain Ticket to heaven, Minymo, Cupcake ja Polarn O Pyret?

Mitä muita hyviä lasten ulkohaalarimerkkejä on, joita Turussa myydään?

No aika lyhyt aika on auttaa. :o Käytätte ihan eri merkkejä kuin minä, mutta menkää ihmeessä vaikka Stockmannille, siellä luulis jotain olevan. Skanssissa on kuulemma montakin liikettä mistä lastenvaatteita saa, siellä en itse ole käynyt. Kirpparille menisin Manhattanille. Wiklundilta ostin itse tytölle ulkovaatteet, mutta yhtään en tiedä mitä kaikkia merkkejä siellä on.

Erikoinen asenne kyllä sulla kysellä, jos alkaa ärsyttää ettei kukaan auta niin kannattaa kysyä ajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No aika lyhyt aika on auttaa. :o Käytätte ihan eri merkkejä kuin minä, mutta menkää ihmeessä vaikka Stockmannille, siellä luulis jotain olevan. Skanssissa on kuulemma montakin liikettä mistä lastenvaatteita saa, siellä en itse ole käynyt. Kirpparille menisin Manhattanille. Wiklundilta ostin itse tytölle ulkovaatteet, mutta yhtään en tiedä mitä kaikkia merkkejä siellä on.

Erikoinen asenne kyllä sulla kysellä, jos alkaa ärsyttää ettei kukaan auta niin kannattaa kysyä ajoissa.

kiitos, mies sanoi vartti sitten et lähdettäiskös ja tunti sitten vielä ei. Mennään myös Raision Ikeaan.

Onko tässä jossain lastenvaatekirppistä?

Ihan kuule kun googletat lastenvaatteet+Turku niin tulee kartalla oikein, että mistä löytyy lastenvaateliikkeitä.

Ikean lähellä on Mylly ja siellä ainakin... mikähän se oli, Mukelomesta tms. En tiedä onko siellä noita haluamiasi merkkejä, mutta jotain ainakin on. Mun tietääkseni Ikean lähellä ei ole mitään kirppistä.