äkkiä tuparilahjaidea!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAilikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kynttilöitä ja ulkolyhtyjä, tai sit meidän kaveriporukan vakio, jättisäkit wc-paperia ja serlaa paketointuna kauniisti :laugh:

Ei turhaa ja taatusti tulee käytettyä =)

Meilläkin on tuparit tiedossa ja ajattelin viedä terästettyä glögiä, pipareita ja juustopaketin missä on kolmea eri juustoa. Ei ole mitenkään erityisen läheisiä ja kun on joulu ovella niin saa kelvata :D Itse sain yhdeltä ystävältä tosiaan kookos"puun" ja se oli kiva. En tuosta symbolista tosin sillon tiennyt mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kynttilöitä ja ulkolyhtyjä, tai sit meidän kaveriporukan vakio, jättisäkit wc-paperia ja serlaa paketointuna kauniisti :laugh:

Mut ihan oikeasti, toi olis mulla mieluisin lahja. Roinaa on muutenkin ja noiden raijaaminen aina kotiin (ja aina ne on loppu) on tylsää. Tästä tulis tuojille pisteet =)

Mut ihan oikeasti, toi olis mulla mieluisin lahja. Roinaa on muutenkin ja noiden raijaaminen aina kotiin (ja aina ne on loppu) on tylsää. Tästä tulis tuojille pisteet =)

tee joku ihana herkkukori =)
http://blogitus.net/sitruunapuu/2008/10/18/lahjaidea-herkkukori/

tämmösen vein siskolleni tykkäs kovasti kun romua on jo itelläänkin :)

Kannatan...tommosen voisin itekkin haluta!

Alkuperäinen kirjoittaja monta lasta :

Joo samaa ajattelin minä!

Tosiaan joku jouluinen pieni herkkukori olisi hyvä lahja. OSaatko tehdä itse sinappia? Se olisi ihana lahja myös kauniissa purkissa näin joulun alla. Siihen kaveriksi vaikka piparkakkutalo tms. Mä kannatan näitä itsetehtyjä lahjoja jos vain osaa ja jaksaa tehdä. Yleensä kaikki tykkäävät kun näkee, että lahjan etten on nähty vaivaa. Ja varsinkin jos he eivät itse osaa tehdä, niin varmasti arvostavat!

Alkuperäinen kirjoittaja peikko:
Tosiaan joku jouluinen pieni herkkukori olisi hyvä lahja. OSaatko tehdä itse sinappia? Se olisi ihana lahja myös kauniissa purkissa näin joulun alla. Siihen kaveriksi vaikka piparkakkutalo tms. Mä kannatan näitä itsetehtyjä lahjoja jos vain osaa ja jaksaa tehdä. Yleensä kaikki tykkäävät kun näkee, että lahjan etten on nähty vaivaa. Ja varsinkin jos he eivät itse osaa tehdä, niin varmasti arvostavat!

Osaisin tehdä ja haluaisin tehdä vaikka mitä, mutta kutsu tuli nyt niin pienellä varotusajalla etten millään kerkiä...pipareita ajattelin kyllä koristella noin niinkuin lisukkeeksi...

Yhteistyössä