M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynttilöitä ja ulkolyhtyjä, tai sit meidän kaveriporukan vakio, jättisäkit wc-paperia ja serlaa paketointuna kauniisti
Ei turhaa ja taatusti tulee käytettyä =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynttilöitä ja ulkolyhtyjä, tai sit meidän kaveriporukan vakio, jättisäkit wc-paperia ja serlaa paketointuna kauniisti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tee joku ihana herkkukori =)
http://blogitus.net/sitruunapuu/2008/10/18/lahjaidea-herkkukori/
tämmösen vein siskolleni tykkäs kovasti kun romua on jo itelläänkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja monta lasta :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynttilöitä ja ulkolyhtyjä, tai sit meidän kaveriporukan vakio, jättisäkit wc-paperia ja serlaa paketointuna kauniisti
Mut ihan oikeasti, toi olis mulla mieluisin lahja. Roinaa on muutenkin ja noiden raijaaminen aina kotiin (ja aina ne on loppu) on tylsää. Tästä tulis tuojille pisteet =)
Alkuperäinen kirjoittaja peikko:Tosiaan joku jouluinen pieni herkkukori olisi hyvä lahja. OSaatko tehdä itse sinappia? Se olisi ihana lahja myös kauniissa purkissa näin joulun alla. Siihen kaveriksi vaikka piparkakkutalo tms. Mä kannatan näitä itsetehtyjä lahjoja jos vain osaa ja jaksaa tehdä. Yleensä kaikki tykkäävät kun näkee, että lahjan etten on nähty vaivaa. Ja varsinkin jos he eivät itse osaa tehdä, niin varmasti arvostavat!