K
kokeneilta apua...
Vieras
ELI...ajattelin tehdä päivälliseksi broilerin fileepihvejä (kariniemen keveitä nykyherkkuja, kananpojan minuuttipihvi, 4% rasvaa, hunaja marin.) 
lisäksi perunaa ja kasviksia.
perunoita syön n. 2kpl ja lisäksi keitettyä kasviksia ja n. 1- 1 1/2DL kastiketta.
kanapihvien sekaan laitan creme bonjour 12% valkosipuli-yrtti fraicen.
paljonkohan näistä kertyy aterialle pisteitä...erityisesti kaipaan pisteapua tuon kananpihvin kanssa...
sitten...jos tänään syön illasta karkkipussin jossa 12p. ja tuo 12p. menee yli normaalista 22p. (toki mulla on säästettyjä pisteitä 7p.) niin voinko vähentää huomisesta piste saldostani sen yli menevän osuuden...? ja tehdä esim. lenkin?
paljon keskimäärin paino putoaa ekoilla viikoilla?
mulla kun ei ole lähtenyt vasta kuin 1kg
vaikka syön tasan pisteiden mukaan 22p. päivä ja vielä liikunkin 3-5kertaa /vko....
lisäksi perunaa ja kasviksia.
perunoita syön n. 2kpl ja lisäksi keitettyä kasviksia ja n. 1- 1 1/2DL kastiketta.
kanapihvien sekaan laitan creme bonjour 12% valkosipuli-yrtti fraicen.
paljonkohan näistä kertyy aterialle pisteitä...erityisesti kaipaan pisteapua tuon kananpihvin kanssa...
sitten...jos tänään syön illasta karkkipussin jossa 12p. ja tuo 12p. menee yli normaalista 22p. (toki mulla on säästettyjä pisteitä 7p.) niin voinko vähentää huomisesta piste saldostani sen yli menevän osuuden...? ja tehdä esim. lenkin?
paljon keskimäärin paino putoaa ekoilla viikoilla?
mulla kun ei ole lähtenyt vasta kuin 1kg