Äkillinen paha turvotus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Guava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Guava

Uusi jäsen
04.08.2009
5
0
1
Mikähän mahtaa olla kun aamulla heräsin ja lampsin kahvin keittoon iski vasempaan jalkaan ihan mieletön turvotus. Teki niin kipeää että piti mennä istumaan ja hieroa jalkaa. Oli kuin koko vasen jalka olisi poksahtamassa.

Sormet ihan tunnottomat nakit ja koko kämmeniä pakotti.

Iski niin kovana turvotus että kutitti jalkapohjiin.

Kasvotkin ovat normaalia turvonneemmat.

Viime neuvolassa (torstaina) paineet oli hyvät 127/72 (78)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
samaa sanon kuin koivunkäpy! eihän sen tartte mitään tarkottaa, mutta kyllä kannattaa käyä tarkistuttamassa. ethän sä oo lyöny sitä mihinkään vaikka unissas?

En oo kyl voinu lyödä mihinkään. Ellei mies oo mua mätkinyt.

mulla neuvola toisella puolella kaupunkia (9-10km) enkä pääse kuin vasta iltapäivällä.

tosiaaan nyt helpottanut. mutta edelleen seisaallaan (ja nimeomaan paikallaan ollessa) tuntuu selvä tykytys. Ja kutina jalkapohjissa.

Juu ehdottomasti näytille. Noilla viikoilla ei olisi epätavallistakaan saada r-myrkytystä, mutta hyvät ovat viikot silti, jos näin olisi ja tahtoisivat käynnistää.

Toivotaan, että johtuisi kuitenkin pelkästään loppuraskauden vaivasta.

Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Juu ehdottomasti näytille. Noilla viikoilla ei olisi epätavallistakaan saada r-myrkytystä, mutta hyvät ovat viikot silti, jos näin olisi ja tahtoisivat käynnistää.

Toivotaan, että johtuisi kuitenkin pelkästään loppuraskauden vaivasta.

en tiedä oonko hakuteillä mut muistelen et olisin kuullut joskus että synnytyksen lähestyessä tuollainen turvotus voisi iskeä päälle.

Meinaan nyt reilu pari viikko - 3viikkoa (en ihan tarkkaa aikaa tiedä ) ollut kipeitä supistuksia päivittäin.

Ja pari yötä sitten heräsin kipeisiin selkä polttoihin ja tuli elävästi esikoisen käynnistetty synnytys mieleen.

Seuraavana aamuna sama juttu ja molempien seurauksena tyhjeni suoli.

Viime yönä oli taas kipeitä suppareita.

ja nyt ollut pari viikkoa vatsa ylitoiminnassa normaalisti ummetusta.

parina päivänä tullut ihan ripulina. Kerran olen joutunut oksentamaan.

Yhteistyössä