Aloitan. Olen piitu, kohta 31 v., kaksi omaa lasta (1- ja 3-vuotiaat), koulutus OTM+KTM. Tällä hetkellä kotiäitinä. =)
Sama minusta tulee sitten kun opinnot suoritettu. Uskon opiskelevani kuitenkin aina jotain lisää.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kasvatustieteen maisteri
... eikä kotiäitejä =) Niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Harmaita ei lasketa!
Esim. lääkärit ei sun mielestä siis ole akateemisia vaan joutaisi siivoomaan?Alkuperäinen kirjoittaja yks:mä en ymmärrä miten joku maisteriksi valmistautunut on jo akateeminen äiti. Mä luulin, että niitä on kauppakorkeasta tms., teknillisestä yliopistosta valmistuneet = tohtoriksi väitelleet. Anteeksi nyt vaan mutta mä en arvosta pätkääkään näitä "akateemisiä" äitejä, jotka on jotain 27-v. ja nyt sitten vihdosta viimein valmistautuneet maisteriksi. Tosi vaativaa joo...
Näitä maistereitahan meillä on pilvin pimein ja kohta pakotetaan siivoomaan
Tää kirjoitus kyllä huutaa tutkinnon puutetta, sen verran on käsitteet hukassa.Alkuperäinen kirjoittaja yks:mä en ymmärrä miten joku maisteriksi valmistautunut on jo akateeminen äiti. Mä luulin, että niitä on kauppakorkeasta tms., teknillisestä yliopistosta valmistuneet = tohtoriksi väitelleet. Anteeksi nyt vaan mutta mä en arvosta pätkääkään näitä "akateemisiä" äitejä, jotka on jotain 27-v. ja nyt sitten vihdosta viimein valmistautuneet maisteriksi. Tosi vaativaa joo...
Kauppakorkeasta ja teknillisestä yliopistosta valmistutaan maistereiksi. Kaikilla aloilla maisterin tutkinnon jälkeen voi tehdä väitöskirjan ja väitellä = tohtori.Alkuperäinen kirjoittaja yks:mä en ymmärrä miten joku maisteriksi valmistautunut on jo akateeminen äiti. Mä luulin, että niitä on kauppakorkeasta tms., teknillisestä yliopistosta valmistuneet = tohtoriksi väitelleet. Anteeksi nyt vaan mutta mä en arvosta pätkääkään näitä "akateemisiä" äitejä, jotka on jotain 27-v. ja nyt sitten vihdosta viimein valmistautuneet maisteriksi. Tosi vaativaa joo...
Toivottavasti arvostat sitten omaa tytärtä tai poikaasi jos saa maisterin paperit ja on siitä iloinen ja ylpeä. Vaikkapa olisi 27v ja siinä samalla perustanut perheen tai pitänyt välivuosia tms.Alkuperäinen kirjoittaja yks:Anteeksi nyt vaan mutta mä en arvosta pätkääkään näitä "akateemisiä" äitejä, jotka on jotain 27-v. ja nyt sitten vihdosta viimein valmistautuneet maisteriksi. Tosi vaativaa joo...
Teknillisestä yliopistosta valmistutaan DI:ksi ei maisteriksi.Alkuperäinen kirjoittaja urpo:Kauppakorkeasta ja teknillisestä yliopistosta valmistutaan maistereiksi. Kaikilla aloilla maisterin tutkinnon jälkeen voi tehdä väitöskirjan ja väitellä = tohtori.Alkuperäinen kirjoittaja yks:mä en ymmärrä miten joku maisteriksi valmistautunut on jo akateeminen äiti. Mä luulin, että niitä on kauppakorkeasta tms., teknillisestä yliopistosta valmistuneet = tohtoriksi väitelleet. Anteeksi nyt vaan mutta mä en arvosta pätkääkään näitä "akateemisiä" äitejä, jotka on jotain 27-v. ja nyt sitten vihdosta viimein valmistautuneet maisteriksi. Tosi vaativaa joo...
Alkuperäinen kirjoittaja =):Toivottavasti arvostat sitten omaa tytärtä tai poikaasi jos saa maisterin paperit ja on siitä iloinen ja ylpeä. Vaikkapa olisi 27v ja siinä samalla perustanut perheen tai pitänyt välivuosia tms.Alkuperäinen kirjoittaja yks:Anteeksi nyt vaan mutta mä en arvosta pätkääkään näitä "akateemisiä" äitejä, jotka on jotain 27-v. ja nyt sitten vihdosta viimein valmistautuneet maisteriksi. Tosi vaativaa joo...
No ei se DI:kään ole tohtori vielä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teknillisestä yliopistosta valmistutaan DI:ksi ei maisteriksi.Alkuperäinen kirjoittaja urpo:Kauppakorkeasta ja teknillisestä yliopistosta valmistutaan maistereiksi. Kaikilla aloilla maisterin tutkinnon jälkeen voi tehdä väitöskirjan ja väitellä = tohtori.Alkuperäinen kirjoittaja yks:mä en ymmärrä miten joku maisteriksi valmistautunut on jo akateeminen äiti. Mä luulin, että niitä on kauppakorkeasta tms., teknillisestä yliopistosta valmistuneet = tohtoriksi väitelleet. Anteeksi nyt vaan mutta mä en arvosta pätkääkään näitä "akateemisiä" äitejä, jotka on jotain 27-v. ja nyt sitten vihdosta viimein valmistautuneet maisteriksi. Tosi vaativaa joo...
Tota soitapa vaikka amerikan presidentille, Tekn.yliopistosta valmistutetaan DI:ksi. Ja kauppakorkeastaAlkuperäinen kirjoittaja urpo:Kauppakorkeasta ja teknillisestä yliopistosta valmistutaan maistereiksi. Kaikilla aloilla maisterin tutkinnon jälkeen voi tehdä väitöskirjan ja väitellä = tohtori.Alkuperäinen kirjoittaja yks:mä en ymmärrä miten joku maisteriksi valmistautunut on jo akateeminen äiti. Mä luulin, että niitä on kauppakorkeasta tms., teknillisestä yliopistosta valmistuneet = tohtoriksi väitelleet. Anteeksi nyt vaan mutta mä en arvosta pätkääkään näitä "akateemisiä" äitejä, jotka on jotain 27-v. ja nyt sitten vihdosta viimein valmistautuneet maisteriksi. Tosi vaativaa joo...