Akateeminen nainen näytille vai ei?

• Viestiketjun aloittaja mies77
  • Ensimmäinen viesti
mies77
nyt olisi aikamoinen patti tilanne koska perheessä ollaan aina puhuttu ettei akateemisista ole mihinkään,ovat vain hippejä/narkkareita.
Tapaamani akateeminen on kuitenkin töissä mutta asuu vuokralla ja tienaa yli puolet vähemmän kuin minä,silti minusta tuntuu että rakastamme toisiamme.
nyt pitäisi tehdä päätös uskaltaako/kehtaako naista viedä näytille...
käynyt mielessä jos keksisi naiselle jonkun peite tarinan mutta A: siitä jää kuitenkin joskus kiinni ja B: mahtaisiko nainen siihen suostua...
patti tilanne siis,viisaita neuvoja?

Amis itsekin
Sinulle katkea huonosti koulutettu amis, joka terrorisoit tätä palstaa useilla eri nickeillä eri ketjuihin. Suosittelen sinulle kouluttautumista, jos olet noin katkera ja tyytymätön omaan elämääsi. Kateudessa on oikeasti kauhea elää, jos se valtaa mieltäsi noin kokonaisvaltaisesti.
zemppiä!

CokeBlack
Älä hitto soikoon ota akateemista naista. Ne on piruja lampaan vaatteissa. Ne vaativat "tasa-arvoa". Se tarkoittaa sitä että saat tehdä naisten hommista puolet, mutta miesten hommat niinkuin tavallisissa suhteissa. Ja lapsia kun tulee, niin oot kusessa. Akateemisilla naisilla on ihan erilainen näkemys noista asioista. Siellä saat tehdä melkein kaiken, koska akateeminen nainenhan tekee jotain semmosta mitä sä et pysty tekemään: Imettää.

Ja ei ne tienaa tosiaankaan kovin usein ees paljoo. Ja jos tienaa niin se aiheuttaa kans ongelman. Nainen ei nimittäin kauaa kestä tilannetta, että mies tienaa vähemmän. Seksihalut vähenee, urputus lisääntyy. Aikaa myöten se saattaa alkaa sinulta kanssa kaiken maailman "kehittymistä". Iltalukio? Ei jumalauta, todella kaikennäköistä "hauskaa" voi tulla sieltä. Ei sitä voi ees arvata...

Toisaalta jossain tapauksissa jotkut akateemiset naiset saattaa olla semmosia, että ne haluu että ukko näyttää kaapin paikan ja laittaa ne kuriin. En tarkota mitään nyrkkin-ja-hellan välissä. Mutta aniharvassa on ne miehet, jotka tähän pystyy. Ja kaikille akateemisille naisille ei toimi tämäkään.

"vieras"
Älä vie. Säästä nainen tulevaisuudelta ja kitkerältä erolta.. mikäli oikeasti omaat tuollaisen perhetaustan.
Jokusen vuoden voi tuolleen sujuakin, mutta kun nainen tienaa vähempi ja kamalaa asuu nyt vuokrallakin jopa.. niin yhteenmuuton ja naimisiinmenon jälkeen alkaa sellanen hullunmylly ettei tosikaan.

Terveisin nainen, joka tienasi 856e vähempi mitä mies ja oli kuulemma kamala loinen, jonka velvollisuus pienituloisena oli hoitaa koti ja pihajutut.. silti vaan sai kuulla miten paska olen ja siivelläeläjä.
4 vuotta kestin. Sitten mies joutui pistämään eropaperit, kun suku niin vaati ja uhitteli perinnöttömyydellä ym välien katkaisulla jos minun kanssani vielä aikoo lapsiakin tehdä. Avioehto oli joten otan vaatteet mukaani ja se siitä. :)

mies77
hmm,no eihän se ole oikein että äitini valitsisi minulle kumppania.
Taidan ottaa härkää sarvista kiinni ja ostaa jonkun ylvään oloisen auton jolla kumppani voi saapua paikalle,se varmasti tekee heti hyvän vaikutuksen.
tätä kautta akateemisuus tuskin tulee esille,korkeintaan ammattia kysytään,uskoisin että näillä mennään.

Yhteistyössä