aJoissa täällä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on toi sisäinen kello niin voimakas, että se viikonloppunakin herättää arki aikaan . Vaikka vois nukkuakin, mutta on ihana nauttia vapaista aamuistakin .
Takka lämmittää ja kahvi porisee. :p :p

Ulkona kamala viima ja -20 , Tänään siivousta ym vois harrastaa :D
Kahvin kanssa vois nauttia vaikka boxilta jonkun katsomatta jääneen ohjelman .

Huomenta sinä ihana positiivari! :)
Oletpas ajoissa hereillä!

Mä pääsen tunnin päästä nukkumaan, sit koiranpennun kanssa ajattelin mennä vähän pidemmän aamulenkin, et saa purkaa energiaansa ja mä nukkua rauhassa ;) Yleensä mulla ei kuitenkaan tota unta kovin pitkäks aikaa riitä, joten sen jälkeen lähden käymää kaupoilla.. Vielä edessä ois 2 yövuoroa :/

Ihanaa lauantaita kaikille!

Miks mä en jaksa arvostaa näitä aikasia aamuja... Mies taas lähti töihin ja mä olen koko viikonlopun yksin poikien kansssa. EI siinä mitään, ihania omat lapset on mutta olishan tuo kiva että joku ois välillä kaverina. Yksinäisyys alkaa vaivaamaan :ashamed:
Eikä se seuranpito, ruuanlaitto siivous ja kaikkien mahollisten kotihommien hoito yksin kivaa ole työviikon päälle.

Jos marabou on positiivari niin miä ilmoittaudun negatiivariks :laugh:

Hyvää viikonloppua kaikille! ja kirpakkaa pakkasaamua :D

Miä justiinsä heräsin, tuntia ennen kellon soittoa. Yöunet jäi vähän lyhyiksi, 5 tuntia, mutta illalla sitten ajoissa nukkumaan. Nyt pitänee alkaa siivota vieraita varten!

Huomenta! Mekin ollaan oltu heräillä reilut kaksi tuntia. Nahkavekkarit herättävät aikaisin joka aamu. Mä ajattelin tänään vain vähän siivota ja leipoa leipää. Mies tulee vasta illalla kotiin. Ihanaa olla välillä ihan rauhassa kotona poikien kanssa. =)

Huomenta marabou !
Ihana huomata että teet vieläkin näitä ihania aamu aloituksia, nämä ovat kivoja =)
Ulkona tuntuisi olevan aika kova pakkanen, mutta kaunis sää kuitenkin koska aurinko paistattelee jo pikkasen. Pitäisi kohta alkaa pukee poikaa 6v treeni vaatteisiin, lähtee lätkäharkkoihin. Tytön kanssa se aika vähän kaunistaudutaan. Sitten mummolaan kyläilee lasten kanssa. Mukavaa ,kirpsakkaa ja kaunista pakkaspäivää kaikille :wave:

Yhteistyössä