Ajoin sitten vesipostin kumoon koulussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
|O Just kun kehuin että osaan ajaa sitä linkkua :snotty: En miä tiennyt että se on siinä ja se on niin pieni ettei sitä näy sieltä koneesta :snotty: Huoltomies oli älyttömän iloinen, onneksi sieltä ei vielä tule vettä, muuten meillä olisi ollut loistava suihkulähde pihalla. Ketuttaa :kieh:

No niinpäs kerroit päässeesi konepelosta eroon:)

Toivotaan ettei nyt tule vesipostipelkoa sen sijaan:D

Mut hei, älä välitä pikku kolhuista, niitä sattuu itse kullekin.

Miä en kyllä ollut ensimmäinen, viime kesänä joku aiheutti tulvan päältä ajettavan ruohonleikkurin kanssa. Ja toinen kertoi ajaneensa koulutusyksikön johtajan grillin yli traktorilla :laugh: Ja miua lohduteltiin että vahinkoja sattuu, silti ärsyttää. Sanoinkin ohjaajalle pois mennessäni että naarmutan tuosta yhden opettajan Audin niin päivä on täydellinen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mites se vesiposti nyt noin vain hyppäs alle? :whistle:

No kun miä komeasti kurvailin nurmikolla, ei se muuten :whistle: Miä en todellakaan muista missä niitä on mutta ehkä seuraavan kerran katson tarkemmin mihin ajan :snotty: Ei muuten ohjaajakaan huomannut vaikka seisoi vieressä. Ei myö tajuttu ennenkun siitä tultiin sanomaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä en kyllä ollut ensimmäinen, viime kesänä joku aiheutti tulvan päältä ajettavan ruohonleikkurin kanssa. Ja toinen kertoi ajaneensa koulutusyksikön johtajan grillin yli traktorilla :laugh: Ja miua lohduteltiin että vahinkoja sattuu, silti ärsyttää. Sanoinkin ohjaajalle pois mennessäni että naarmutan tuosta yhden opettajan Audin niin päivä on täydellinen :xmas:

Mun kaveri aikoinaan pakitti traktorilla hitsausluokan ikkunasta sisään. Onneks kerkes lasin takana hitsaamassa olleet alta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Mun kaveri aikoinaan pakitti traktorilla hitsausluokan ikkunasta sisään. Onneks kerkes lasin takana hitsaamassa olleet alta pois.

:o Miä olen kyllä niin käsi että saatan saada aikaan mitä vaan. Mitäs noista tavaroista kunhan ihmiset säilyy ehjänä :D Mutta olisin miä voinut olla rikkomatta sitä, myö luvattiin huomenna kaivaa se vesiposti esiin että sen saa korjattua :xmas:

Kaikkein huvittavinta tässä on että menin pari kertaa traktorin ja hienon Audin välistä, ehkä sentti oli tilaa kummallakin puolella ja hyvin meni. Ja peruutin pienessä tilassa loistavasti. Mutta annas olla kun on jumalaton nurmikenttä ja siinä yksi onneton vesiposti. Miä tuhoan sen |O :laugh:

Yhteistyössä