Ajettiin peuraa päin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääks

Vieras
Minä ja nelivuotias. Nelivuotias oli etupenkillä istuimessa koska takapenkit oli autosta kaadettu kun kuljetettiin pesukonetta. Onni oli, että pesukone oli sidottu liinoilla kiinni, muuten se olisi varmasti tullut niskaan. Peura osui pojan kulmaan ja häneltä murtui jalka. Itseltäni venähti niska ja murtui nenä. Olen raskaana ja tietysti pelästyin että miten vauvan kävi, mutta kaikki näyttäisi olevan kunnossa, supistelee runsaasti, mutta muuten.En saa nyt rasittaa itseäni, enkä nostella mitään ettei synnytys käynnisty ja ihan siltäkin varalta, että istukkaan kuitenkin tuli jokin kolhu joka saattaisi rasituksessa revetä. Nelivuotias pääsee huomenna sairaalasta jalka kipsattuna. Miten ihmeessä me pärjätään muka täällä kotona, isommat lapset 8 ja 7 ja miestä ei ole. Kuka tuota nelivuotiasta kanniskelee? Oma veljeni pääsee onneksi huomenna kanssani poikaa hakemaan ja on huomisen ja ylihuomisen apuna, mutta sitten hänenkin lomansa loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähdenlennon tavoittelija:
miks nelivuotiasta pitää kanniskella? anteeks ku kysyn.. :ashamed:

Kipsillä pystyy kyllä pomppalehtimaan, kunhan kipu on poissa, mutta...

ai niin se oli hän joka siinä kolarissa oli. Anteeks, en niin ajatuksella lukenut tekstiä. :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähdenlennon tavoittelija:
miks nelivuotiasta pitää kanniskella? anteeks ku kysyn.. :ashamed:

Kipsillä pystyy kyllä pomppalehtimaan, kunhan kipu on poissa, mutta...

Niin, jalka oli ainakin vielä tänään tosi kipeä. Ei ole sillä yhtään vielä itsenäisesti liikkunut. Kuinkahan nopeasti pahin kipu laantuu, jokohan pääsee parin päivän päästä pomppimaan?

Ja lasten isistä. Kolmen vanhimman isä on kuollut ja tämä mahassa oleva on yllätys, jonka isä ei ole kiinnostunut yhteyttä pitämään, eikä varsinkaan näitä vanhempia lapsia hoitamaan.a

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä luulisin että saatte pyörätuolin pienelle, kun vaan kysyt.

Täytyypäs kysyä tuota, helpottaisi jo aika paljon, kun lapsi varmaan sängystä pääsisi itse/vanhimman avustamana kyytiin ja pois. Mielenkiintoista voi olla sekin, että miten saan pojan viihtymään paljon sisätiloissa kun asunto on kuin pätsi ja meidän taloyhtiön leikkipaikkakin aika ankea kipsijalkaiselle. Eikä edes uida voi. Onneksi vain kuusi viikkoa ilmeisesti joutuu kipsiä pitämään. Saisi sen vähän ennen omaa laskettua aikaani pois.

Yhteistyössä