Ajeletteko myös peppukarvat pois?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Olen lukenut palstalta ja muualtakin että useimmat sheivaavat alapään karvat pois (ainakin osan)...Ehkä itsekin kokeilen. Mutta miten on, kuuluuko myös peppukarvat ajella vai jätetäänkö ne?

"joo"
nää karvajututhan on ihan pitkälti makuasioita mut kyl mä ne muutamat haivenet lannistan mitä vaossa kasvaa... ton ajelun tarkotushan on tehdä siistimmän näköiseksi tuo karvakolmion seutu niin mikä pointti ois jättää perskarvoja jos niitä omistaa... olis sit vaan sellanen pimpin mentävä karvaton rajavyöhyke vai?

luyf
[QUOTE="Vieras";23160365]Olen lukenut palstalta ja muualtakin että useimmat sheivaavat alapään karvat pois (ainakin osan)...Ehkä itsekin kokeilen. Mutta miten on, kuuluuko myös peppukarvat ajella vai jätetäänkö ne?[/QUOTE]

Ei naisilla ole pyllykarvoja!

Jebs
Erityisesti ajan pyllykarvat pois. Joitain siellä kasvaa. Ei tietenkään sellasta pehkoo ku miehillä :D Nyt on mies halunnu pimppapehkon, ni ajan pelkästään pyllykarvoja. Kesällä uikkariaikaan saa mies luopua pehkohimostaan.

33v
Kyllä mies ne multa pois ajaa, ne jonkusen mitä siel on ;) Mies on ottanut sheivaus tehtävän oikein mielellään vastaan, eikä se muakaan haittaa. Ei tartte taituroida vaan voi makoilla ja naatiskella palvelusta... toki sillä on aina hintansa.

Pepussa voi kyllä kasvaa karvoja, mutta eipä noita mullakakaan 20 v tytön hupakkona ollut. Iän mukana tulee kaikenlaista =)

"jepjep"
[QUOTE="vieras";23160963]Perskarvat on hyvä ajella pois, niihin usein kuivuu ulostekikkareita jotka aiheuttavat ikävää hajua.[/QUOTE]

Oletko koskaan kuullut vessapaperista?

"vieras"
[QUOTE="jepjep";23160995]Oletko koskaan kuullut vessapaperista?[/QUOTE]

Olen, mutta se hajoaa kaistaleiksi peräaukkoni ympärille ja sitten karvoissa on ulostekikkareiden lisäksi myös paperinpaloja.

"jepjep"
[QUOTE="vieras";23161047]Olen, mutta se hajoaa kaistaleiksi peräaukkoni ympärille ja sitten karvoissa on ulostekikkareiden lisäksi myös paperinpaloja.[/QUOTE]

Ihme teräsperse... tai sitten olet vain ajanut liikaa niitä karvoja, ja sänki repii paperia. En ole ikinä kuullut moisesta ongelmasta.
Ja eikö tuossa nyt käy niin, että kun sinulla ei ole niitä karvoja, joihin kikkareet kuivuvat, kun et voi paperia käyttää, niin ilman karvoja nehän pyyhkiytytävät sitten alushousuihisi. Onko lempinimesi kenties "jarrari"?

"vieras"
[QUOTE="nappula";23161698]Mitäää :D mulla ei ainakaan ole peppukarvoja..[/QUOTE]

Kosketteleppas sitä peräaukon ympärystää niin saatat yllättyä, tai pyydä miestäsi tarkastamaan asia. Melkein jokaisella naisella kasvaa sielläkin karvoja.

"vieras"
[QUOTE="jepjep";23161513]Ihme teräsperse... tai sitten olet vain ajanut liikaa niitä karvoja, ja sänki repii paperia. En ole ikinä kuullut moisesta ongelmasta.
Ja eikö tuossa nyt käy niin, että kun sinulla ei ole niitä karvoja, joihin kikkareet kuivuvat, kun et voi paperia käyttää, niin ilman karvoja nehän pyyhkiytytävät sitten alushousuihisi. Onko lempinimesi kenties "jarrari"?[/QUOTE]

Lempinimenä on ollut Ripa koulusta saakka.

Yhteistyössä