Ajatusleikki. Jos palstalla voisi estää tiettyjen käyttäjien kirjoituksia, niin...

• Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
... kuinka moni palstalainen olisi silti niin masokistinen, että lukisi niitä itseään ärsyttäviä viestejä? :D

(Muoks, siis niin että kukin voisi itse estää haluamansa henkilön viestien näkymisen itselleen)

Minä, ehkä. :ashamed: :D
En tosin osaa nimetä ketään, kenen viestit deletoisin, niin etten niitä näe. Siis niin, että kokisin jonkun viestit jatkuvasti niin ärsyttäväksi, että haluaisin ne näytöltäni näkymättömiin.

Mutta joskus kun olen lukenut viestin, jonka olen kokenut ärsyttäväksi, joskus jopa niin ärsyttäväksi, että se on muhinut mielessäni poistuttani koneelta... yllätän itseni kuitenkin lukemasta samaa viestiä uudelleen ja kenties vielä uudelleen.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
Jos niitä voisi estää ja estäisin, niin mulla tulis sitten uteliaisuus lukea ne kuitenkin, vaikka muuten en lukisi.
Tietenkin. Pitäisi tietää, että mitä ärsyttävää siellä nyt lukee :D

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mutta joskus kun olen lukenut viestin, jonka olen kokenut ärsyttäväksi, joskus jopa niin ärsyttäväksi, että se on muhinut mielessäni poistuttani koneelta... yllätän itseni kuitenkin lukemasta samaa viestiä uudelleen ja kenties vielä uudelleen.
Minä myös äsken huomasin avaavani uudelleen ja uudelleen saman ketjun, jonka olin todennut jo monta kertaa ärsyttäväksi
:LOL:

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eihän se, ettei niitä itse näkisi, poistaisi sitä tosiasiaa, että ne haukkumiset olis tänne kuitenkin kirjoitettu.
Ei tietenkään, mutta en tiedä kuinka kauan joku jaksaisi haukkua jos huomaisi ettei toinen reagoi siihen mitenkään.

Lunatic
Tuli juuri tämä sama mieleen ja kirjotin siitä tuolla toisessa ketjussa. :D

Kyllä minä laittasin eston nyt sirkalle ja bv:lle päälle, ne ei näkis mua enkä minä niitä.. on menny niin hermo niihin kahteen että joudun vaan itse aina kärsimään kun kuorossa vaativat mulle bannia.
Munkin masokismilla on rajansa.
Ehkä vuoden päästä voisin ottaa eston pois päältä.. ja kurkata.. B)

Keittiönoita
Mä aina silloin tällöin kaipaan tuollaista ignore-toimintoa. Joskus on nimittäin ihan mielenkiintoisia ketjuja, joissa suurin osa kirjoittajistakin pysyy aiheessa, mutta yks tai useampi kirjoittaja aiheuttaa keskinäisen rähinänsä tai provoilun ketjuun. Silloin olisi hyvä, jos voisi klikkailla ne tyypit pois ja näkisi ketjusta enää ne muut kirjoitukset.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tuli juuri tämä sama mieleen ja kirjotin siitä tuolla toisessa ketjussa. :D

Kyllä minä laittasin eston nyt sirkalle ja bv:lle päälle, ne ei näkis mua enkä minä niitä.. on menny niin hermo niihin kahteen että joudun vaan itse aina kärsimään kun kuorossa vaativat mulle bannia.
En jaksa enää niitä yhtään tippaa. Munkin masokismilla on rajansa.
Ehkä vuoden päästä voisin ottaa eston pois päältä.. ja kurkata.. B)
Bannia ei anneta siksi, että joku sitä vaatii, vaan siksi, että se on tarpeen. Mene itseesi. Vaan etpä taida osata.

Lunatic
Bannia ei anneta siksi, että joku sitä vaatii, vaan siksi, että se on tarpeen. Mene itseesi. Vaan etpä taida osata.
Täällä on kuule minullekin lauottu vaikka mitä, mutta kun en ole asiasta välittänyt ja valittanut niin ei niitä bannejakaan ole annettu kenellekään. Että kyllä se vähän siitäkin riippuu kenelle sanotaan ja mitä.
Mene sinäkin joskus itseesi ja ota ensin se rikka omasta silmästäs, vai miten se meneekään se sananlasku. Älä aina heittäänny marttyyriksi.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Täällä on kuule minullekin lauottu vaikka mitä, mutta kun en ole asiasta välittänyt ja valittanut niin ei niitä bannejakaan ole annettu kenellekään. Että kyllä se vähän siitäkin riippuu kenelle sanotaan ja mitä.
Mene sinäkin joskus itseesi ja ota ensin se rikka omasta silmästäs, vai miten se meneekään se sananlasku. Älä aina heittäänny marttyyriksi.
Sulle puhutaan tosi nätisti siihen verrattuna miten sä puhut muille. ja siitä vielä, kun joku käskee hoitamaan nää yyveellä, niin ylläri ylläri, Lunatic ei vastaa siihen, kun kysyn yyveellä että miksi haukkuu.

Keittiönoita
Sulle puhutaan tosi nätisti siihen verrattuna miten sä puhut muille. ja siitä vielä, kun joku käskee hoitamaan nää yyveellä, niin ylläri ylläri, Lunatic ei vastaa siihen, kun kysyn yyveellä että miksi haukkuu.
Just nyt kaipaisin sitä ingnore-nappulaa :D

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onneks ei ainaskaa niitten ketjuja tarvi lukea..mut en osaa kyl ketää nikkiä erikseen mainita..
Mulla ei ole ketään tiettyä nikkiä, jota ignoorais. Mutta ennenkuin tulin palstalle, pyörin chatissa, jossa oli ko toiminto. Musta se oli ihan hyvä, koska kun alkoi itsestä tuntua "hohhoijaa, tapelkaa jossain keskenänne" tai "nyt en jaksa enää tota höyrypäätä", niin saattoi ne henkilöt ignoorata. Kurkata myöhemmin, vieläkö kähinä jatkuu vai joko voi ottaa henkilöt takaisin luettavien listoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onneks ei ainaskaa niitten ketjuja tarvi lukea..mut en osaa kyl ketää nikkiä erikseen mainita..
Mulla ei ole ketään tiettyä nikkiä, jota ignoorais. Mutta ennenkuin tulin palstalle, pyörin chatissa, jossa oli ko toiminto. Musta se oli ihan hyvä, koska kun alkoi itsestä tuntua "hohhoijaa, tapelkaa jossain keskenänne" tai "nyt en jaksa enää tota höyrypäätä", niin saattoi ne henkilöt ignoorata. Kurkata myöhemmin, vieläkö kähinä jatkuu vai joko voi ottaa henkilöt takaisin luettavien listoille.
Aijaa..aika kätsyä :D

Lunatic
Tässä sitä sun nättiä puhettas toisesta ketjusta:
Rukoilijasirkka: "Lakkaa haukkumasta. arvostelet mun ulkonäköäkin jatkuvasti, viimeksi juuri äsken. olet myös tehnyt sitä harmaana, sen nyt tajuaa jokainen. Lopetappa se, niin saat varmasti olla vastauksiltani rauhassa. Olet raukkamainen, sairas, ilkeä, kiero! En osaa toivoa sulle mitään hyvää, vaikka hetken toivoinkin, kun pyysit anteeksi. Mukamas".

Tajua jo oi sinä fiksu ja ihana ihminen, että osaan kyllä sanoa ihan mustana mitä ajattelen.
Sinähän taas ITSE olet joskus saanut banniakin harmailusta, kun samassa ketjussa oot provoillut harmaana ja mustana, että ilmankos epäilet muitakin samasta harrastuksesta. Tässä muuten ko. ketju. Että pidäpä suusi kiinni tekopyhäilijä. Ja tuskin on ainoa ketju laatuaan.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1016025
sirkka harmailee ja saa bannin

I rest my case.

Rukoilijasirkka
huh. No sovitaanpa sitten niin, että en enää kommentoi, tai syytä. Riittääkö tämä Lunatic? En jaksa tapella, siitä tulee vaan paha olo, sovitaan, että sinä voitit.

Lunatic
huh. No sovitaanpa sitten niin, että en enää kommentoi, tai syytä. Riittääkö tämä Lunatic? En jaksa tapella, siitä tulee vaan paha olo, sovitaan, että sinä voitit.
Sovitaan pois.

Jätetään toisemme rauhaan.

Yhteistyössä