Ajatus on tärkein (lahjoista)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uskomatonta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Uskomatonta"

Vieras
Kaveri laittoi tekstarin että hänellä oli jo samanlainen lahja kuin minkä ostin,ja että hän antaa sen eteenpäin. Miksihän tästäkin piti ilmoittaa mulle?? Oikein ´ei se mitään,et voinu tietää´-meiningillä, ihan kuin pitäisi anteeksipyytää :( Samainen kaveri hehkutti vielä kun soitti miten hienon lahjan hän minulle hommasi (kummilapseni kuva on siinä),No joo tosi kiva lahja,mutta ei noteeraanut millään lailla samantyyppistä (omasta kuvasta eli kummilapsen) olevaa lahjaa jonka minä kummilapselle ostin..Hän siis kummilapsenn äiti-

Ajatus on toki tärkein joo,minä voisin silti nurista kun esikoinen sai anopilta 5 eri pakettia mm ison paketillisen legoja,kirjan, lautapelin,suklaata jne...Nuorimmainen sai kirpputorilta ostetun pehmolelun (vaukirja lukee sivussa).

Kiitos ja näkemiin.

Ajatushan se on tärkein. TÄällä joku päivä sitte kerroin kun appiukko lähetti joulupaketin meidän perheelle ja se sisälsi autokuormallisen Valittujen Palojen tilaajalahjoja - kaikkea krääsää millä me ei tehdä yhtään mitään. Appi on AINA antanu joulu- ja synttärilahjaksi eri firmojen, useimmiten Valittujen Palojen, tilaajalahjoja. Mutta ajatushan se on tärkein... :D

mä en ihan ymmärtänyt mikä kaverin toiminnassa oli erityisesti vikana. Ihanaa että sinulla on avoin ja rehellinen ystävä joka reilusti kertoo että tavara oli jo ja han pistää sen kiertoon ilahduttamaan jo. Olisitko mielummin halunnut ystäväsi valehtelevan sinulle että tavara on käytössä tai piilotettuna kaappiin.

Mitä tulee toiseen lahjaan, ilmeisesti toinen on vauva jolla lahjansaaja ei ajatellut lahjojen olevan niin merkityksellisiä sillä vauvat eivät odota lahjoja?

Yhteistyössä