Mä uhrasin ruokataukoni, kun totesin että nyt on jo pakko päästä lukemaan kuulumiset! Sitten A nukahtikin syliini ja sain siirrettyä sänkyyn veljen viereen, ja raavin kasaan vähän salaattia, jota tässä heittelen samalla tietokoneen päälle...
Kiitos Rosa tapaamisesta! Olit nähnyt paljon vaivaa, ja hienosti onnistui. Ja kiitos kaikille jotka tulitte, oli ihanaa tavata. Saanalle olen kiukkuinen, jos kerran mielesi olisi tehnyt ottaa vauvat syliin, etkä kuitenkaan ottanut! Siitähän ne juuri tykkää. Teillä on kyllä ihania vauvoja, ei voi muuta todeta. Mutta se ei tietty tullut yllätyksenä. Eniten mua ilahdutti nähdä, millaisia miehiä teillä on. Siis uskomatonta, miten kaikki oli 100% isiä, otti vastuuta hoitamisesta ja huolehtimisesta, ja oli todellakin tasaveroisia vanhempia. Sellaisten rinnalla me itse kukin jaksetaan. Mun miehellä oli täysin sama kommentti, että isistä näki, kuinka arvostavat lapsiaan. Superhienoa!
Hei älkää liikaa hehkuttako että mä olisin jotenkin erityispärjääjä, kun pyöritän tätä komppaniaa. Ei tämä niin paljoa varmaan eroa siitä, että on kaksi pientä lasta, kuten JB:llä, saati sitten useampia. Kyllä mulla vapaa-tuntejakin ainakin suurimpana osana päivistä on, mutta olen ottanut linjan, että teen silloin jotain muuta kuin surffailua. Pakko priorisoida aika tiukasti, että mihin ne vapaahetket käyttää. Syöminen on vähän välttämätöntä, mutta sitten pyrin puuhastelemaan jotain kivaa, kuten nyt pihahommia meidän pienessä pläntissä, tai jotain sisähommia. Nettiin tulen vain toisinaan, tämä on helposti sellainen aikasyöppö.
Mainioita noi uudet palstanimet. Eemeli on aivan Eemeli, hurmasi täysin!
Miiulle jaksamista ja uskoa tulevaan. Mä en ollut täällä edes riemuitsemasta plussasta, vaan heti näin pelkät ikävät uutiset.
Vinksulille etukäteen synttärionnittelut, en varmaan ehdi tulemaan toivottamaan näitä kun ajankohta olisi lähempänä. Eli varmuuden vuoksi jo nyt. Ihana vilperi!!! Ja Baltsu, tsemppiä siihen kakun vääntämiseen, kerro sitten millaisen luomuksen teit ;-)
Amildalle erityisterveisiä, hienoa että olette nyt kotona!
Mä kruisailen nyt jääkaapille jatkamaan tankkaamista. Ihania kesäpäiviä kaikille ja paljon terveisiä!