B
Brogan*
Vieras
Ihanan helpolta kuulostaa Nöpönkin nukahtaminen minun korvaani
Mutta helposti tuo Pojukin nukahtaa, ei sillä. Se vaan on päättänyt (niinkuin ainakin Puppekin näköjään), että jos hän menee nukuumaan niin äiti menee myös. Ei todellakaan onnistu, että veisin sen nukkuvana sänkyyn ja katoaisin paikalta. Kohta kuuluu huutelu perään jos olen niin röyhkeä, että menen vielä olohuoneeseen
Meillä ei myöskään se t-pitakikka onnistu, kun tuo poika aukoo silmiään ja tarkistelee tuhisenko vieressä. Muistatteko presidentinvaalien ajalta sen pahvi-saulin? Mun pitäis saada sellainen pahvi-Brogis tuonne makkariin 
Haha, Rosberg-tukka. Nykyään se on sellainen ritariässä.
Jännä tuo Lumiksen uni muuten! Koska näin itse yhtenä yönä unta, että joku oli kirjoittanut mun kaikki _kaameat_ salaisuuteni tänne palstalle (en nyt kyllä muista mitä ne oli ja ne oli muka otettu mun salaisesta blogista, jollaista mulla ei edes ole.. Taitaa olla tosi salainen, kun en itsekään tiedä kirjoittavani
) Mutta se oli siis Rosa!! Haa!
Hertta, täälläkin annetaan Jekovitia ja maistoin kerran vahingossa sitä! Siis ihan kamalan makuista tavaraa, mutta Poju tykkää siitä. Pahinkin huuto hiljenee kun sille antaa tippoja. Tai sitten se järkyttyy niin siitä mausta, että hiljenee siksi.
Neilikka, en viimeksi ehtinyt kunnolla sulle kommentoida kun tuo diktaattori kiljui minua paikalle. (Ei mies, vaan Poju..). Ihan tosi hienoa, että maitoa tulee noin hyvin! Ei kai minullakaan täysiaikaisena tullut tuossa vaiheessa noin paljon (ja nyt sitä ruutaa vaikka muilla jakaa). Sulla vielä se sektio voisi hidastaa sitä maitoa. Eikö oo jännä, että sitä on tosi onnellinen kun saa ruokittua toiset sillä omalla maidolla
Meillä mies parka on joutunut ihailemaan mun tuotoksiani, joita olen ylpeänä roudannut sille nenän eteen, että katso nyt ku näin hienosti taas sain pumpattua! Se on ollu vähä että niin, no onpa kyllä kiva juttu juu
Vautsi, että T:kin on jo kasvanut noin, eikös se paino yleensä alussa lähde laskuun, vai päteekö se noin pienillä? Hienosti ne teidän nöttöset kasvaa. Ja lohdutuksena, että pian te saatte teidän ihanuudet kotiin vaikka tällä hetkellä se aika varmasti matelee ja miettii minne kätensä laittaisi, että pitäiskö kaapit järjestää jne.. Mutta jälkeenpäin se aika voi tuntua lyhyeltä. Tai mistä minä tiedän, mutta toivon niin, että jälkeen päin on tunne, että hitsi kyllä me sittenkin selvittiin ja kaikki on nyt hyvin 
Jahaa, pikkuihminen koettaa makkarissa heräillä kauneusuniltaan. Se on kyllä aamu-unista sorttia kun vieläkin nukkuu. Ja nukkuis puolille päivin jos mä menisin viereen. Huvitti muuten tuo Rosan pohdinta, ettei Pupella oo hauskaa kun se ei vielä naura ääneen
Mä en tiiä mitä tuo Pojun homma on, oon ylitulkinnut sen nauruksi kun se päästelee sellasia öhö-öhö ja ehe-ehe juttuja. Sitten jälkeenpäin kun se oikeasti nauraa ääneen, voin todeta ettei tuo vielä ollut naurua.
Haha, Rosberg-tukka. Nykyään se on sellainen ritariässä.
Jännä tuo Lumiksen uni muuten! Koska näin itse yhtenä yönä unta, että joku oli kirjoittanut mun kaikki _kaameat_ salaisuuteni tänne palstalle (en nyt kyllä muista mitä ne oli ja ne oli muka otettu mun salaisesta blogista, jollaista mulla ei edes ole.. Taitaa olla tosi salainen, kun en itsekään tiedä kirjoittavani
Hertta, täälläkin annetaan Jekovitia ja maistoin kerran vahingossa sitä! Siis ihan kamalan makuista tavaraa, mutta Poju tykkää siitä. Pahinkin huuto hiljenee kun sille antaa tippoja. Tai sitten se järkyttyy niin siitä mausta, että hiljenee siksi.
Neilikka, en viimeksi ehtinyt kunnolla sulle kommentoida kun tuo diktaattori kiljui minua paikalle. (Ei mies, vaan Poju..). Ihan tosi hienoa, että maitoa tulee noin hyvin! Ei kai minullakaan täysiaikaisena tullut tuossa vaiheessa noin paljon (ja nyt sitä ruutaa vaikka muilla jakaa). Sulla vielä se sektio voisi hidastaa sitä maitoa. Eikö oo jännä, että sitä on tosi onnellinen kun saa ruokittua toiset sillä omalla maidolla
Jahaa, pikkuihminen koettaa makkarissa heräillä kauneusuniltaan. Se on kyllä aamu-unista sorttia kun vieläkin nukkuu. Ja nukkuis puolille päivin jos mä menisin viereen. Huvitti muuten tuo Rosan pohdinta, ettei Pupella oo hauskaa kun se ei vielä naura ääneen