Ajatuksissa 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon just lähössä kampaajalle, mutta oli pakko tulla ensin käymään täällä kattomassa josko plussaajien joukko olisi lisääntynyt. Hirveästi +++++++++++++++++++
tuulia!!!!

t: Pinja

Heh ja vielä vaan aion pitää teitä jännityksessä... ja itseäni siinä samalla! Kävin nimittäin ruokkiksella ostamassa Apteekin Raskaustestin ja työpaikan vessassa äsken testailin. Mä en tiedä kämmäsinkö vaiko mitä, mutta mulla on niiiiiiiiin outo testitulos, etten tiedä miten sitä pitäisi tulkita. Testi-ikkunassa ei ole mitään ja siinä raskaana -ikkunassa punertaa hiukan, ei siis selkeää viivaa, mutta punertaa kuitenkin?????? Voi ...ska, kun ostin vaan yhden ainoan testin! (ajattelin, että negaa se kuitenkin näyttää!) Mä en pissannut purkkiin vaan pidin testipuikkoa suoraan suihkussa, että voi olla etten sitten osunut siihen tai käänsin jossain vaiheessa sen tikun pystyyn, mitä ei ohjeen mukaan saanut tehdä. Illalla vielä menoa, etten pääse uudelleen testaamaankaan ennen kuin myöhään vasta. Vatsaa kipristelee edelleen, mutta vuotoa ei vielä ole! Huh huh... ei auta, kun odotella.

No nyt katoin sitä uudelleen ja siitä oli testi-ikkunassa selkeä, mutta vaalea viiva ja siinä toisessa ikkunassa näkyi kun oikein tihrusti niin ihan ihan vaalea viiva. Testauksesta on kyllä aikaa jo 20 minuuttia. En nyt tiedä, mitä pitäisi ajatella! Kp 29/28. Tästä iltapäivästä tulee ainakin tosi pitkää...

Pitäkää ne peukut ja varpaat vielä vähän aikaa pystyssä puutumista ja krampeista huolimatta, jookos? Ootte ihania!!!!

Heippa, vieras... en ole vielä... ei ole vielä kun edellisten menkkojen alkamisesta on vasta 3,5 viikkoa, eli odottelen ens viikon alkuun testaamista jos menkat ei ala... Yhtään en kyllä malttais odottaa, mutta jos se ei kerran näytä oikein vielä kumminkaan, niin parempi vaan odotella. En oo ihan varma oman kierron pituudesta, kun en oo ollut ilman pillereitä kun 3 kuukautta, mutta tähän asti se on ollu noin neljän viikon luokkaa. Mikäs tilanne sulla on? Oisko vauva toiveissa vai ei..? Mulla on vähän ristiriitaiset tunteet -toisaalta mul on tällänen krooninen vauvakuume, mut toisaalta haluaisin vauvan sillai et se ois meidän yhteinen projekti ja poikaystävä olis jännäämässä mukana (eikä sillai "vahinko"). Toisaalta meillä on vakaa parisuhde ja ens kesänä mennään naimisiinki, eli ei se vauva mikään katastrofi olisi, ja ollaan juteltu et jos joskus ehkäisy pettäis niin kyllä ehdottomasti pidettäis vauva....

Muuten, kysymys kaikille: mitä raskaustestejä te käytätte? Mitkä olis oikein "herkkiä" ja hyviä? Tiedättekö onko hinnoissa/laadussa eroja..?

En tiedä uskaltaisko jo onnitella Daisya...? Peukut on edelleen pystyssä!

Pikaisesti kuulumiset.

Väsymys on vähän helpottanut, paha olo samoin. Ehkä tämä tästä vielä. Maha varmaan alkaa ihan kohta näkyä muillekin, jos eivät vielä ole arvanneet.

Minnille: Tilasin sillon kesällä Mammaksin ovis- ja raskaustestejä, mutta oviksia en kerennyt käyttämään ja raskaustestejäkin sen yhden. Varmistin Apteekin testillä pari päivää myöhemmin ja vielä ennen ekaa ultraa tuhosin yhden Mammaksin testin. Kaikki näytti plussaa, se eka tosin vaan haamua.

Varovaisesti onnittelen Daisya. Kun eihän niitä "roskishaamuja" oikein sais plussaksi tulkita.

On tämä kyllä yhtä tuskaa. :P Vähän samanlainen tunne ko ootin ekaa neuvolaa nyt ko jännää Daisyn puolesta. :)

Noista testeistä. Oon ostanu kaikki apteekista eli kaikki elämäni 3 testiä. Kahdesti aiemmin tehnyt sillä Apteekin raskaustestillä ja nyt tämä plussa tuli Unistep -merkkisellä. Ajattelin testata sillä kun mukana tuli sellainen kuppi, johon sitte kasto tuon tikun, ettei tarvinu sitä siellä pöntössä tähätä tikkuun. :) Tuo oli vielä muutaman sentin halvempi, muttei nyt kovin paljoa kuitenkaan. Tietääkseni kumpaaki noista merkeistä suositellaan käytettäviksi ko menkat jää välistä.

NO DAISY?!
Et kyllä pidä meitä jännityksessä huomiseen!!! Alkaa tulee suonenveto kaikesta peukutuksesta! Mut siis edelleen peukut pystyssä! =) .......hyvältä kuulostaa....
V

Päästään teidät jännityksestä ja liityn plussaajien joukkoon =))) Tein toisen testin ja hyvin vaaleaa viivaa näytti, mutta kyllä mieskin siinä sen näki, niin täytyy se uskoa. Mä en ole nukkunut viime yönä juuri lainkaan, kun olen ollut niin täpinöissäni tästä ja miettinyt kaikenlaista (nyt ne huolet jo alkoi vaikka ja mistä) Pahoinvointikin alkoi jo, mutta ei se haittaa, olen niin onnellinen. Lisäksi mulla on ikäänkuin kuukkarikipuja, mutta se kai kuuluu asiaan. Joka kerta jännittään vessassa pyyhkiä, että jos siellä on kuitenkin verta, mutta eipä ole näkynyt.

Kiitos peukutuksista ja myötäelämisestä, olette aivan mahtavia!!! Mä toivon koko sydämestäni, että Vilkku (ja Minni, halutessaan) seuraa pian perässä! Mä lähetän aivan mielettömästi plussaenergiaa sinne!!!

-Daisy +12.10.06 (la 21.6.07 nettilaskureiden mukaan)

Oi että, aivan ihanaa!!! Onneksi olkoon, Daisy!! :)

Tällä oli hyvä aloittaa päivä. :)

Päivällä ois sitten vuorossa työhaastattelu. Ei mitään unelmatyötä, mutta mikä tahansa on kohta parempaa ko kotona istuminen. vielä ko tästä vellotuksesta pääsis eroon niin alkais taas elämä hymyilemään. :)

Voi kiitos :)

Mulla olisi töitä ihan kauheasti, mutta olen niin onnesta soikeana, etten pysty nyt lainkaan keskittymään. Onneksi on viikonloppu edessä. Tuo tuleva isukki oli eilen ihan vaisu testin jälkeen ja mä loukkaannuin siitä tietenkin ihan hirveästi. Päästin pari kyyneltä ja juteltiin asiasta, niin kävi ilmi, että hän sotki ovistesteihin (joita edelliskierrossa tikuteltiin reissussa yhdessä) ja kun niissähän haalea viiva ei tarkoita vielä yhtään mitään, kun taas raskaustestissä viivan värillä ei ole sinänsä merkitystä. Ihmetteli sitten, että mitä mä meuhkaan, kun eihän tuollainen hailakka viiva nyt tarkoita vielä yhtään mitään. No onneksi tuli väärinkäsitys korjattua ja loppuillan olikin sitten aivan ihana!

Voi kamalasti onnea Daisylle! Mä en kyllä usko olevani raskaana, ei mulla ole edes mitään oireita, ja todennäköisyyskin on ihan minimaalinen. Sain eilen firman bileissä 4 olutta, vähän tuli mietittyä että uskaltaako sitä, mutta ajattelin et täs on kuitenkin niin minimaaliset mahikset... Mut vähän huono omatunto tuli, jos mä nyt sit kuitenkin olisin raskaana, niin mä olisin jo maailman huonoin äiti. No, mut tänään illalla kaverilla on synttärit, ja siellä ois varmaan taas juopottelua. Mä en tiedä mitä mä tekisin, pitäiskö tehdä testi.... Koska vasta nyt ens maanantaina on kulunu 4 vkoa edellisten menkkojen alusta, et eikai se testi ees näyttäis oikein... Ehkä meen ja otan vaan pari lasia viiniä...

Mut aivan ihanaa Daisy! Kohta on Vilkun vuoro...... :) Me muut vasta haaveillaan....

... ja mä en todellakaan voi jättää menemättä sinne kaverin synttäreille, kun sillä on kamala kriisi sen omassa suhteessa, ja se on odottanu näitä bileitä kuukauden et sit on VIHDOIN jotain hauskaa tiedossa... !

Onnea Daisy!! :D

Minni: Itselläni on kova, krooninen vauvakuume, muuta mies jarruttelee. Toiveissa olisi, että vauva olisi yhteinen projekti, eikä "vahinko". Ollaan oltu yksissä yli 5 vuotta, ensi kesänä tai seuraavana mennään naimisiin. Syy siihen miksi mies jarruttelee on se, että ollaan molemmat valmistumassa vasta, eikä kummallakaan ole vielä tietoa työpaikasta ja sen sijainnista.. Eli ei vauva olisi mikään katastrofi, päinvastoin, vauva vain saattaisi muuttaa miehen suunnitelmia parin seuraavan vuoden ajalle aikalailla. Itse jätin pillerit 5kk sitten, ja nyt sitten tuli vähän sählättyä ovulaation aikaan... Tulipa sekavasti ilmaistua :)

vieras: no kuulostaapa tutulta. Meillä on molemmilla työpaikat jo, eli ollaan valmistuttu, mutta mies on vasta 24 vuotias, ja suurin osa kavereista on sinkkuja... eli sen takia varmaan jarruttelee :) millon sä ajattelit testata?

Onnea hurjasti Daisy! Mahtava juttu.

En halua olla ilonpilaaja tai tiukkis, mutta pitäisikö teidän siirtyä jo toiselle puolelle? Eihän se mikään kamala haikeuden paikka voi olla, kun porukalla perustatte oman ketjun. Täällä nyt kuitenkin on niitäkin joilla se vauva todella on "Ajatuksissa", ei masussa. Ja pääseehän sinne sitten seuraamaan, mitä kenellekin kuuluu. Vilkkukin toivottavasti on jo pian mukana. Kuulutte kuitenkin oikeasti sinne.

Tämä nyt on vaan mun mielipide, mutta olettehan te sitä itsekin jo miettineet. Tuumasta toimeen.

Yhteistyössä