N
nyt haluan olla nimetön
Vieras
Mulla on ihana mies ja lapsi ja juuri ollaan muutettu rakentamaamme taloon. olen töissä ja teen kolmeavuoroa, mies tekee tekaa reilua 12 tuntia kuutena päivänä viikossa. Töissä meillä on aina kamala kiire ja kiitosta ei saada ikinä, aina vaan saadaan sanomista, että millon mikäkin on tehty väärin. henkilökunnan vaihtuvuus on todella suuri ja kesätyöntekijöistä kukaan ei halua jäädä. Aina vaan useammin tulee töissä tunne, että tulen hulluksi ja pitäis päästä pois. En jaksas hymyillä asiakkaille niinkun ennen ja välillä tekis mieli vastata "tyhmiin" kysymyksiin että jotain ihan muuta.... Töissä juostaan ja vapaapäivät juoksen vajaa kaks vuotiaan perässä, jolla on meno päällä koko ajan. Mies aina vaan töissä, kun sitä rahaa tarvii.... Mulla on nykyään tosi usein maha kipee, ei mahatauti. uskoisin johtuvan stressistä. Aika usein tulee töiden jälkeen tunne että itkettää. Äitini sairastui vakavasti joitakin vuosia sitten ja sen seurauksena on nyt täysin toisten autettavissa, isäni on hänen omaishiotaja. tekee pahaa käydä kotona ja nähdä äiti siinä kunnoss, en ole hyväksynyt hänen kohtaloaan enkä käsitellyt sitä itselleni. Olen hieman ihastunut yhteen mieheen. En aijo tehdä lähempää tuttavuutta en halua rikkoa sitä mitä mulla on. Tää ihastus on vaan jonkinlainen henkireikä tälle kaikelle. Mulla on maailman kultaisin mies, mutta nyt olen vaan niin väsynyt. Pitkään aikaan ei olla sängyssä tehty muuta kuin nukuttu, en jaksa. Lapsellekin huudan tosi pienistä asioista. Halusin vain purkaa ajatuksi kun ei ole ketään kelle puhua.