Ajatuksia tältä äidiltä

tittelintuure

Uusi jäsen
25.05.2004
22
0
1
Tämä on vain minun mielipiteeni!!! Olen sitä mieltä, että jokaisessa perheessä toimitaan omalla tavalla ja omilla säännöillä, eikä kenenkään sitä tule mennä haukkumaan, JOS lapsen perustarpeet täyttyvät! Koska näistä toimintatapa eroistakin johtuen meistä tulee hyvin erilaisia ihmisiä lapsina ja aikuisina.

Miksi aina ollaan niin ehdottomia toisten kasvatusten suhteen ja miksi oma on aina paras? Hyvä asia on se, että uskotaan omaan tyyliin kasvattaa omia lapsia ja myös se tuo lapselle turvallisuuden tunnetta, mutta on ymmärrettävä, että jokainen vanhempi tekee ratkaisunsa itse eikä kukaan meistä varmasti ole sen huonompi äiti, syötti sitten lapselle leipää tai puuron iltapalaksi.

Tämä oli siis vain minun mielipiteeni. En millään tavalla tahdo haastaa riitaa, enkä loukata ketään! :wave:

No jos kaikki olisi kaikesta samaa mieltä ja juttelua ja ohjeita ei kaivattaisi niin miksi tällaisia palstoja sitten ylläpidetään? Eli jatkakaamme samalla linjalla.... hyvä, hyvempi, minä :laugh:

Sinä voit vaikka pitää suusi :x

:wave: :saint: :whistle: :laugh: :kieh:

varmasti jokainen ratkaisee itse, vaikka täällä joku neuvoisi toisin kun on itse tehnyt. Jokaisella on varmasti sen verran järkeä ettei jokaiseen mielipiteeseen lähde mukaan.

Yhteistyössä