Ajatuksia ja neuvoja naisilta kaipaisin.

Eli olen 35v mies joka nuorena oli liian arka ja ujo luomaan suhteita vastakkaiseen sukupuoleen. Mietin vaan että onko mulla vielä mahdollisuuksia löytää joku ihana nainen jonka kanssa kohdata elämän ilot ja surut, ja tietysti läheisyyttä kaipaisin myös. Asia on vaivannut pitkään ja nyt pitäs päästä elämässä eteenpäin. Koetin tuossa vauva.fi keskustelussa jo asiaa kysellä, ja keskustelu oli varsin asiallista mutta niin vaan ketju poistettiin. Joten josko täällä parempi onni:)
 
Vauvalla kaikki poistetaan, tää on parempi palsta.

Hyvin on mahis löytää joku vielä! Ainakin jos ajatus lapsista ei ole vastenmielinen
Ei mulla oo mitään lapsia vastaan, se on enemmänkin normaalia että niitä ihmisillä on. kolmikymppisillä on jo elämää sen verran takana että lapsia on jo isolla osalla. Toki vaatiihan se isoa sopeutumista, onhan se aika iso ero yksineläjälle, sitä ei käy kiistäminen.
 
vierailija
vierailija
Voi ymmärrän hyvin ja toivon, että löydät jonkun! Minulle hyvin rakas noin sinun ikäisesi herttainen ja kultainen nainen on myös vailla rauhallista ja mukavaa miestä, ja toivon kovasti, että sellaisen vihdoin löytäisi ❤ Ei ole mikään "bilettäjätyyppi", vaikka ystävien kanssa on toki vähän viihteellä käynyt. Nyt monet ystävistä ovat parisuhteessa ja perheellisiäkin.
 
vierailija
Ei 35 vielä vanha ole. Miehenä vielä ihan hyvässä lapsentekoiässäkin, jos lapsia haluaa. Haaste pariutumisessa on monesti se, että samanikäisellä tai vaikka vähän nuoremmallakin naisella biologinen kello jo kovasti tikittää, niin ne lapset pitäis hankkia heti, eikä ehdi luoda sitä parisuhdetta. Eli jos et mitään teinipimua halua vaan oikean naisen, niin voit varautua siihen, että suhde etenee nopeasti.
 
vierailija
Niin ja mulla olis kans 30+ käly, joka on tosi mukava, mutta on ollut huonoa onnea miesten suhteen. Kaksi pidempää suhdetta on kariutunut siihen, että mies ei osaa/halua aikuistua ja alkaa miettiä sitä perheen perustamista. Käly kovasti lapsia haluaisi, mutta jos mies haluaa elää ikuista nuoruutta bilettäen ja ryypäten, niin eihän siitä suhteesta oikein mitään tule.
 
vierailija
Tunsin kerran miehen, jolla oli kolmenkympin päähänpinttymä. Kun 30 v. päivä koitti, hän meni pikaisesti vihille ja kai potkaistiin pihalle melko nopeasti. Ehkä aapeen pää on sekoittunut Ensitreffit alttarilla tv-paritusonjelman
takia. Säälin ohjelmaan osanottajia, ja pidän ohjelman asiantuntijoita vastuuttomina moukkina. MTV:ltä katson vain uutiset ja ajankohtaisohjelmat.
 
Tunsin kerran miehen, jolla oli kolmenkympin päähänpinttymä. Kun 30 v. päivä koitti, hän meni pikaisesti vihille ja kai potkaistiin pihalle melko nopeasti. Ehkä aapeen pää on sekoittunut Ensitreffit alttarilla tv-paritusonjelman
takia. Säälin ohjelmaan osanottajia, ja pidän ohjelman asiantuntijoita vastuuttomina moukkina. MTV:ltä katson vain uutiset ja ajankohtaisohjelmat.
Pää voi olla sekaisin, mutta ei kyseisen ohjelman takia. En nimittäin ole katsonut jaksoakaan.
 
Ei 35 vielä vanha ole. Miehenä vielä ihan hyvässä lapsentekoiässäkin, jos lapsia haluaa. Haaste pariutumisessa on monesti se, että samanikäisellä tai vaikka vähän nuoremmallakin naisella biologinen kello jo kovasti tikittää, niin ne lapset pitäis hankkia heti, eikä ehdi luoda sitä parisuhdetta. Eli jos et mitään teinipimua halua vaan oikean naisen, niin voit varautua siihen, että suhde etenee nopeasti.
Tämä on hyvä pointti. Onhan lisääntymisikä naisilla nopeammin ohi yleensä. Oishan se suotavaa että ehtis tutustua kunnolla ennen ku lapsia tekee.
 
vierailija
Ja AP, älä välitä näistä trollivastauksista tässä välissä. Ihan oikeasti 35 ei ole liian vanha löytämään elämänsä rakkautta. Mutta. En etsisi sitä baarista. Netistä voi yrittää, mutta olen yrittänyt, että tinderit yms. on todella mytrkyllisiä paikkoja. Jos sulla on jokin harrastus, niin sitä kautta olisi paras löytää puoliso. Tai jos ei ole harrastusta, jossa voisi potentiaalisia naisia tavata, niin aloita jokin! Mene kuoroon (jos yhtään osaat laulaa), aloita jokin kamppailulaji, mene jonnekin kansalaisopiston kurssille (vaikka oppimaan jotain kieliä), mene johonkin höntsäurkkaporukkaan mukaan tai jotain muuta. Tietenkin jotain sellaista, mikä on itsellesikin kivaa, niin löydät samanmielisen kumppanin.
 
vierailija
Ja AP, älä välitä näistä trollivastauksista tässä välissä. Ihan oikeasti 35 ei ole liian vanha löytämään elämänsä rakkautta. Mutta. En etsisi sitä baarista. Netistä voi yrittää, mutta olen yrittänyt, että tinderit yms. on todella mytrkyllisiä paikkoja. Jos sulla on jokin harrastus, niin sitä kautta olisi paras löytää puoliso. Tai jos ei ole harrastusta, jossa voisi potentiaalisia naisia tavata, niin aloita jokin! Mene kuoroon (jos yhtään osaat laulaa), aloita jokin kamppailulaji, mene jonnekin kansalaisopiston kurssille (vaikka oppimaan jotain kieliä), mene johonkin höntsäurkkaporukkaan mukaan tai jotain muuta. Tietenkin jotain sellaista, mikä on itsellesikin kivaa, niin löydät samanmielisen kumppanin.
[/QUOTE

Kiitos vastauksesta. Tinder tuskin on mun paikka, mitä oon kuullu ni aivan liian hankala paikka lähtee sinne tässä tilanteessa. Mieluummin pitäs tavata joku niin että tutustus ensin muuten. Harrastus lienee hyvä vaihtoehto. On käyny mielessä että lähtis johonki tanssihommaan, mutta ei oikeen tunnu oikeelta mulle😄
 
Mä olin sua vanhemi kun löysin nykyisen mieheni. Enkä hetkeäkään epäile, etteikö löytyisi taas jotain jos meille jotain tapahtuu.


Eihän se lopulta o kiinni kuin yhteisestä päätöksestä että me ollaan nyt kimpassa.
 
vierailija
Pää voi olla sekaisin, mutta ei kyseisen ohjelman takia. En nimittäin ole katsonut jaksoakaan.
Hyvä kun et katso roskaohjelmia. Voisin kertoa toisenkin tapauksen, mutta joku voi tunnistaa. Ei pitkäkään seurustelu takaa sitä, että pariskunta sitoutuu lopullisesti. Häitä perutaan jopa vihkipallilta. Minua ei sureta ollenkaan, jos kuulen niin käyneen. Silloin ei osapuolten tarvitse kokea avioeron kupruja.
Nauti elämästäsi ja hymyile peilikuvallesi ja muuallakin.
 
vierailija
Kiitos vastauksesta. Tinder tuskin on mun paikka, mitä oon kuullu ni aivan liian hankala paikka lähtee sinne tässä tilanteessa. Mieluummin pitäs tavata joku niin että tutustus ensin muuten. Harrastus lienee hyvä vaihtoehto. On käyny mielessä että lähtis johonki tanssihommaan, mutta ei oikeen tunnu oikeelta mulle😄
Joo, ei kannata lähteä harrastukseen, joka ei ole itselle mieluinen, vain sen takia, että siellä tapaisi jonkun. Mieti, mitä itse tykkäät harrastaa (joko jo nyt tai mitä uutta harrastusta voisit harkita) ja lähde siltä pohjalta.
 
Joo, ei kannata lähteä harrastukseen, joka ei ole itselle mieluinen, vain sen takia, että siellä tapaisi jonkun. Mieti, mitä itse tykkäät harrastaa (joko jo nyt tai mitä uutta harrastusta voisit harkita) ja lähde siltä pohjalta.
Joo, kyllähän se pitää itelle mieleistä olla. Jos ei olis, olisin varmaan vaan epäilyttävän olonen hemmo jolla ei oo hauskaa ollenkaa😄
 

Yhteistyössä