Ajatukset solmussa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äideistä huonoin(ko).
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äideistä huonoin(ko).

Vieras
Olemme niin kutsuttu uusioperhe. Miheni lapsi eivä enään 2 vuoteen ole meillä käynneet syihin ei nyt kannata puuttua. Tämä juttu ei liity siihen.

Eilen sain itse tietää järkyttävän asian. Minun tyttöni 12 v jolla on jo muutenkin hauras ja herkkä psyyke iänsä ja kehityksen puolesta. Niin selvisi että mieheni jo nyt 20 v poika on kosketellut tytärtäni järkyttävällä tavalla silloin kun kävi meillä viikonloppuja tämä on tapahtunut useammin kuin kerran.

En todellakaan tiedä mitä ajatella. Asia kyllä viedään eteenpäin ja selvitellään viranomaisten kanssa. Mieheni minua "säälittää" kyseessä on hänen lapsensa poika ja tavallaan tyttö on miehelle kuin oma lapsi olemme olleet niin kauan yhdessä.

Kuinka emme ole huomeneet tai edes osanneet epäillä mitään. Syytöksiä en kaipaa ne osaan itselleni ihan itse luoda.
Mite tästä eteenpäin perjantaina on asioiden tiimoilta jo ensimmäinen istunto sosiaaliviranomaisten ja tyttäreni oman lääkärin kanssa.

Viime yönä ei paljon tullut nukutuksi ajattelin vaan miten saan asiat selvitettyä ja syyllisen vastuuseen teoistaan. Vaikka ei mikään tuomio saa tehtyä asiaa teemättömäksi.

Kuinka en voinut edes pitää omaa lastani kotonaan turvassa.

Voi sinua, ymmärrän varmaan jollain tasolla tuskasi. Jaksamista sinulle - tärkeintä on ettette jää yksin! Onneksi teillä on apua jo tiedossa. Tytölle rohkeutta ja voimia toivon.

Yhteistyössä