Ajatuksena olis olla ostamatta tupakkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
ja olla polttamatta. Oon innostunut kuntoilemaan ja katsoo mitä syön. Nyt suuruudenhulluna päätin huomenna lopettaa polttamisen.. En tiiä mitä tästä tulee. Aika monta kertaa on tullu lopetettua :ashamed::mad: Pelkään lihoamista mutta saan syödä reilu 1200 kcal päivässä joten joten... Tsemppii? Ehkä jaksan crosstrainerilla kauemmin polkea kun lopetan.

älä päätä, vaan oota että olet oikeasti valmis lopettaan. hitaasti lopetus. vähennä ensin, helpottaa huomettavasti lopetusta! lopetin ittevähentämällä. 1.2 tullee 3kk ilman tupakkia. rahat purkkiin näkösälle mitä jää talteen..

jompi kumpi kosahtaa, painon puotus tai tupakka hommaa. toinenensin ;) ennemin se tupakki :)

[QUOTE="vieras";25559036]Miksi vasta huomenna, lopeta nyt samantien.[/QUOTE]

No kun oon polttanut tänään ja se on vaikeampaa kun sitä tupakkaa on.. Huomenna puhtaalta pöydältä ilman tupakoita jne.. Vaikkakin miksipä ei tänään...

älä päätä, vaan oota että olet oikeasti valmis lopettaan. hitaasti lopetus. vähennä ensin, helpottaa huomettavasti lopetusta! lopetin ittevähentämällä. 1.2 tullee 3kk ilman tupakkia. rahat purkkiin näkösälle mitä jää talteen..

jompi kumpi kosahtaa, painon puotus tai tupakka hommaa. toinenensin ;) ennemin se tupakki :)

No kun mietin kun kesällä oon 15kg kevyempi ja jos lopetan polttamisen niin lihon vaikka söisin mitä. Niin jos nyt kuntoilen ja lopetan polttamisen niin jos en lihoiskaan? :D Onko loogista....

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25559114:
Tsemppiä!

Mä oottelen sähkötupakkaani tulevaksi (tiedän vaarat) ja toivon et pääsen sen avulla eroon.

Mä kokeilin kans sitä mutta en halua enää sitäkään. Koitan ilman mitään :D Tsemppii!! Milloinko saat sen?

Onnea projektiin, itsekin lopetin tupakoinnin onnistuneesti yhtä aikaa laihdutuksen kanssa. En ymmärrä, miksi automaattinen oletus on, että jompi kumpi menee pieleen, jos yhtä aikaa yrittää.

Olen ollut nyt polttamatta 5kk. Eipä siinä mitään ihmeempiä ollut. Aluksi vähensin pikkuhiljaa ja lopulta kun tarpeeksi vähän poltti, niin ei tehnyt enää mieli ollenkaan. Ja kun iho alkoi kirkastua ja heleytyä, haju- ja makuaisti terävöityä, niin ei tehnyt mieli pilata fiiliksiä tupakalla.

Parasta oli kyllä se, että aerobinen kestävyys parani huomattavasti ja liikunta tuntui oikeasti hyvältä! Ennen siis puuskutin aina tuskissani ja liikunta tuntui lähinnä pahalta. Hapenottokyky on ihan toista nyt, enkä sitäkään halua enää ikinä pilata.

Tässä minun kokemuksia, ehkä sinäkin saat niistä motivaatiota revittyä:)

• Tykkää
Reactions: Minskii
Onnea projektiin, itsekin lopetin tupakoinnin onnistuneesti yhtä aikaa laihdutuksen kanssa. En ymmärrä, miksi automaattinen oletus on, että jompi kumpi menee pieleen, jos yhtä aikaa yrittää.

Olen ollut nyt polttamatta 5kk. Eipä siinä mitään ihmeempiä ollut. Aluksi vähensin pikkuhiljaa ja lopulta kun tarpeeksi vähän poltti, niin ei tehnyt enää mieli ollenkaan. Ja kun iho alkoi kirkastua ja heleytyä, haju- ja makuaisti terävöityä, niin ei tehnyt mieli pilata fiiliksiä tupakalla.

Parasta oli kyllä se, että aerobinen kestävyys parani huomattavasti ja liikunta tuntui oikeasti hyvältä! Ennen siis puuskutin aina tuskissani ja liikunta tuntui lähinnä pahalta. Hapenottokyky on ihan toista nyt, enkä sitäkään halua enää ikinä pilata.

Tässä minun kokemuksia, ehkä sinäkin saat niistä motivaatiota revittyä:)

Itseasiassa sain ajateltavaa ja motivaatiota. Huomasin kyllä että hapenottokyky oli aika heikkoa kun kuntoilin. Sit alkoi pistää kylkeen.. :) Kyllä mä onnistun kummassakin!!!!!!!!

Lue kirja Vihdoinkin Savuton (aikaisempi painos Stumppaa Tähän), kaikki lähipiiristä lopettaneet kirjan luettua, ja itse tietysti myös! 16 vuotta tuli poltettua, monta kertaa yritettyä lopettamista. Kirjan luettua lopetin yhdessä yössä ilman nikotiinikorvaushoitoja, ja ensimmäisestä päivästä asti ilman röökiä olen vain hymyillyt. Ei oo tarvinnut kiukutella yhtään, oon vain onnellinen että vihdoinkin kävi näin, ikinä en oo ollut näin onnellinen. Nyt kuukausi takana ja en varmasti enää ikinä halua polttaa. Tää oli omalle kohdalle vaan niin uskomatonta että on pakko kertoa eteenpäin :)

Yhteistyössä