Ajattelin tulla "kiittämään" oikein henkilökohtaisesti teitä Kaksplussan palstalaiset

  • Viestiketjun aloittaja Blogisti
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24236941]Mä taas uskon että se on useinkin omaa kuvittelua. Ollaan niin epävarmoja omasta habituksesta tai toiminnasta, että aletaan tarkkailla miten muut sunhun reagoi ja vedetään ihan vääriä johtopäätöksiä. Ethän sä muuten edes katso muiden naamoja, eritoten vieraiden.

Ja olin miehen sukulaisilla, jossa oli ihmisiä joita me emme tunteneet lainkaan. Ihanteellinen tilanne monelle naiselle vetää johtopäätökset että ne kyyläs mua vinoon!!1[/QUOTE]

No mulla ei oo sitä ongelmaa että tarttis muiden reaktioita vilkuilla. Ihan oma habitus on tiedossa enkä tartte siihen muiden hyväksyntää. Ja tästä kommentista joku varmaan vetää johtopäätöksen että olen leuhka mutta en ole sitäkään, olen täälläkin kertonut etten osallistu kuvaketjuihin yms. koska mun ei tartte saada tuntemattomien ihmisten kehuja netissä. En kaipaa niitä keneltäkään koska arvostan itseäni tarpeeksi ja se riittää. Tietysti mieheni ihailu on myös kiva plussa :D
 
faktat esille
[QUOTE="vieras";24236924]Voisin kertoa, mutta sen jälkeen saisin tuon aloittaja harakan silmilleni.[/QUOTE]

Juuri tällaista nimittelyä hän varmaan saa blogissaan lukea.
 
[QUOTE="vieras";24236949]Vainiin :D no usko sä niin jos haluat. Usko sinä että olet niin erinomaisen ihana että vain sinua katsotaan vinoon, eikä se ainakaan johdu sinun omasta toiminnasta tai kuvittelusta.[/QUOTE]

Mutta se mua kans ihmetyttää että miksi ihmisten pitää tulla sanomaan jollekin että tämä kuvittelee tuijotuksen? Mitä se on sinulta pois jos jotakuta ihmistä katsotaan??? Jos sinun aikaan ei ole ollut kyyliä, tarkoittaako se ettei heitä ole ollenkaan olemassa???
 
"vieras"
Mutta se mua kans ihmetyttää että miksi ihmisten pitää tulla sanomaan jollekin että tämä kuvittelee tuijotuksen? Mitä se on sinulta pois jos jotakuta ihmistä katsotaan??? Jos sinun aikaan ei ole ollut kyyliä, tarkoittaako se ettei heitä ole ollenkaan olemassa???
Mä en saa sun ajatuksesta ollenkaan kiinni.

Jos joku ihmettelee suureen ääneen että miksi MUA aina tuijotetaan VINOON, niin ekana tulee mieleen että hän tulkitsee toisten katseet väärin, tai käyttäytyy niin että kiinnittää muiden huomion itseensä oikeasti negatiivisesti. Koska fakta on, että ketään meistä ei ole niin erinomaisen täydellinen että vain sen johdosta itsestään katsottaisiin vinoon :D
 
Olen itse linkannut blogini monia kertoja tänne palstalle, enkä ole koskaan silti saanut negatiivisia kommentteja. Samoin moni tuttavabloggaaja on säästynyt negakommenteilta, vaikka ovat linkitelleet blogiaan tänne. Veikkaanpa, että sun blogi on linkattu av:lle tai sitten oot vaan vahingossa provonnu blogissa :D Anna mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos ne kommentit, turha niitä anokommentteja on silti poistaa. Useimmat anot ovat kuitenkin mukavia. :)
 
Olisikin aika hyvä kupru aloittaa jokin blogi ja sitten haalia sinne lisää lukijoita mainostamalla sitä jonkun toisen nimissä täällä. Väsätä itse muutama solvaava kommentti blogilleen ja sitten tulla itkemään niitä tänne vannoen, ettei ikinä hiiskaisekaan blogin osoitetta täällä. Antaen kuitenkin tarpeeksi vihjeitä, että blogi jäljitetään. Sitten blogi olisikin täynnä täkäläisiä, jotka haluavat todistaa olevansa kunnollisia kommentoijia.
 
[QUOTE="vieras";24237016]Mä en saa sun ajatuksesta ollenkaan kiinni.

Jos joku ihmettelee suureen ääneen että miksi MUA aina tuijotetaan VINOON, niin ekana tulee mieleen että hän tulkitsee toisten katseet väärin, tai käyttäytyy niin että kiinnittää muiden huomion itseensä oikeasti negatiivisesti. Koska fakta on, että ketään meistä ei ole niin erinomaisen täydellinen että vain sen johdosta itsestään katsottaisiin vinoon :D[/QUOTE]

Nyt et varmaan kirjoita minusta koska en kirjoittanut että mua AINA katsotaan pahasti. Nimenomaan kiinnitin huomiota asiaan erään palstakirjoituksen vuoksi. Joten ei se ihan tuulestatemmattua voi olla kerta aloituksia tulee aiheesta ja minäkin nyt tämän yhden kerran asian huomasin koska kiinnitin huomiota. Muuten en kyttäile toisten katseita, ihan riittää vilkuilua niissä omissa lapsissa, varsinkin pienemmässä :D
Ja kyllähän se voi olla että joku saa vinoja katseita, mistäs sen tietää. Samanlailla sinäkin katselet ihmisiä jos pystyt sanomaan ettei sua ikinä katsota pahasti. Mä en normaalissa elämässäni edes tiedä miten mua katsotaan koska en katso ihmisiä. Erään aloituksen tein kerran koska huomasin kaupassa lasteni käytöksen herättävän ristiriitaisia tuntemuksia muissa ihmisissä; suurin osa hymyili ja ymmärti lasten eläväisyyden, osa porukasta oli kuin kaktuksen nielleitä. :)
Mutta tosiaan hymyä naamaan ja elämä on leppoisampaa :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24236949]Vainiin :D no usko sä niin jos haluat. Usko sinä että olet niin erinomaisen ihana että vain sinua katsotaan vinoon, eikä se ainakaan johdu sinun omasta toiminnasta tai kuvittelusta.[/QUOTE]
En kyylää muita niin, että huomaisin mua vinoon katsottavan. Tuskin kukaan katsookaan.
 
Olen itse linkannut blogini monia kertoja tänne palstalle, enkä ole koskaan silti saanut negatiivisia kommentteja. Samoin moni tuttavabloggaaja on säästynyt negakommenteilta, vaikka ovat linkitelleet blogiaan tänne. Veikkaanpa, että sun blogi on linkattu av:lle tai sitten oot vaan vahingossa provonnu blogissa :D Anna mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos ne kommentit, turha niitä anokommentteja on silti poistaa. Useimmat anot ovat kuitenkin mukavia. :)
Sama homma, oon välttyny ikäviltä kommenteilta, ainakin toistaiseksi. Kyllähän esim. kaunispienielämä -blogista oli pitkä ketju, jossa oli paljon ikäviä kommentteja ja nämä kommentoijat kommentoivat sitten ihan sinne blogiinkin. Jotkut blogit herättää ihmisissä enemmän ärsytystä, liekö sitten kateutta tai mitä. Moderointi vaan kehiin, paljon on tosiaan kuitenkin mukaviakin anonyymejä.
 
onko se tämä
Onko tuo apeen paljon puhuttu blogi
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2001918-mika-blogi/#post24237122

Sinun täytyy ymmärtää että ihmisiä on monenlaista ja kaikki ei pidä samoista asioista.
Tosin lapsellista se nyt on alkaa haukkumalla herjaamaan mutta jätä ne omaan arvoon.
Itseäni pikalukauksella tuo blogi ei kiinnosta yhtään,
(luin yhden sivun) ja jotenkin no en sano ettet pahoita mieltä ;)
Mutta osa voi tykätä ja osa ei joten ei sitä hernepalkoa kannata liian syvälle nenään tunkea.
 
Mistä se blogi pääpainotteisesti kertoo?

Mä seurailen muutamia ihania sisustusblogeja enkä ole vielä koskaan kommentoinut mitään. Johtuen siitä, että olen niin käsi tietokoneen kanssa, etten ole pystynyt antamaan kommenttia.

Mutta sen muutaman kerran kun olisin sen kommentin laittanut, en todellakaan olisi haukkunut ketään, vaan lähinnä kysellyt jonkun tavaran alkuperää tai kehunut jotakin tiettyä tuunausta. Kerran olisin halunnut kuulla lisää sen päivän postaukseen liittyväåstä jutusta.

Miten noihin blogeihin pääsee "vakkarilukijaksi" jos ei ole omaa blogia? Tai miten niihin sitten voi kommentoida jos ei ole netissä itsellä profiilia (paitsi 2+:lla)?
 
en ymmärrä
En ymmärrä sitä että blogi kertoo todella hekilökohtaisia asioita, ja sit siinä on vielä linkki huuto.nettiin josta helposti yhden tavaran huutamalla saa osoitetiedot yms selville.
 
marmattaja
Alkuperäinen kirjoittaja Ikävää että;24235704:
noin on käynyt, mutta muistathan sen, että ei kaikki palstalaiset ole varmasti siellä käyneet ilkeästi kommentoimassa, joten ethän myöskään yleistä
Niin, täällä on monenlaista sakkia, itse olen kokenut todella ilkeääkin palautetta täältä ja aivan syyttä, mutta silti, ei onneksi kaikki ole ilkeitä :)
 
"totta"
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;24237242:
En ymmärrä sitä että blogi kertoo todella hekilökohtaisia asioita, ja sit siinä on vielä linkki huuto.nettiin josta helposti yhden tavaran huutamalla saa osoitetiedot yms selville.
Tässä nyt vaan on jälleen kerran hyvä esimerkki ettei netissä kannata julkisesti levitellä kaikkia kuvia,kertoa koko elämäänsä ja laittaa samalla osoitettaan näkyviin. Sitten ihmetellään kun netti on pullollaan laidasta laitaan ihmisiä ja joistakin tulee jopa ihan pelottava riesa :(
Ikävä sanoa mutta olisi kannattanut miettiä mitä kirjoittelee kaikille avoimeen blogiin + mitä kuvia haluaa perheestään levitellä. Minusta silloin ollaan julkisuudenhakuisi jos kaikki kaikille avoimeksi halutaan laittaa.
 
plm
Tähän ei vaan voi kommentoida järkevästi koska ei tiedä mistä blogista on kyse ja millaisista kommenteista.
Mitään haukkumista ei tietenkään pidä hyväksyä mutta jos levittää elämänsä julkiseksi, asiallista rakentavaa palautetta pitää osata ottaa vastaan, ei vain ylitsevuotavia kehuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24237179:
Mistä se blogi pääpainotteisesti kertoo?

Mä seurailen muutamia ihania sisustusblogeja enkä ole vielä koskaan kommentoinut mitään. Johtuen siitä, että olen niin käsi tietokoneen kanssa, etten ole pystynyt antamaan kommenttia.

Mutta sen muutaman kerran kun olisin sen kommentin laittanut, en todellakaan olisi haukkunut ketään, vaan lähinnä kysellyt jonkun tavaran alkuperää tai kehunut jotakin tiettyä tuunausta. Kerran olisin halunnut kuulla lisää sen päivän postaukseen liittyväåstä jutusta.

Miten noihin blogeihin pääsee "vakkarilukijaksi" jos ei ole omaa blogia? Tai miten niihin sitten voi kommentoida jos ei ole netissä itsellä profiilia (paitsi 2+:lla)?
Mulla oli ennen omaa blogia bloggerissa profiili. Siihen sivulle tuli sitten aina uusimmat päivitykset kaikista seuraamistani blogeista ilman että tarvitsi käydä kaikkia blogeja erikseen kyttäämässä. Loin uuden sähköpostin johon sen liitin ja valitsin käyttäjänimen. Sitten vain lisäsin blogeja sinne linkittämällä niiden osoitteet yhteen kenttään. Blogeja voi seurata myös esim. blogilistan tai bloglovinin kautta mutta itse koin tuon bloggerin alussa kaikkein yksinkertaisimmaksi. :)
 
[QUOTE="vieras";24236690]Kiitos tästä, nyt löysinkin tuon vinkujan blogin :D[/QUOTE]

Hienoa! Nyt sinä ja muut keskenkasvuiset, kateelliset ja ainakin henkisesti hyvin rumat ihmiset voitte mennä antamaan sitä teidän älykästä kritiikkiä jollekin pahaonniselle, tavalliselle ja tuntevalle ihmiselle :)
 
Kyllähän esim. kaunispienielämä -blogista oli pitkä ketju, jossa oli paljon ikäviä kommentteja ja nämä kommentoijat kommentoivat sitten ihan sinne blogiinkin. Jotkut blogit herättää ihmisissä enemmän ärsytystä, liekö sitten kateutta tai mitä. .
KPE on just niin ihanan siirappisesti tehty, että sinne on ihan pakko poiketa viikottain lepyyttämään hermojaan omasta sekasorrosta.

Itse pidän kyllä. Kauheasti. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24237841:
KPE on just niin ihanan siirappisesti tehty, että sinne on ihan pakko poiketa viikottain lepyyttämään hermojaan omasta sekasorrosta.

Itse pidän kyllä. Kauheasti. :heart:
Minäkin pidän siitä :) Ja monesta muusta blogista, joista on ihana tulla paremmalle tuulelle, inspiroitua..
 
ok
Ja mikä oli tämän aloituksen pointti?
"Mua on haukuttu blogissani, haukkuja(t) on ehkä löytänyt sinne kaksplussan kautta, HYI HYI, PAHA KAKSPLUS!!!! Että "kiitti" vaan kaksplussalaisille!"
 
Tinker harmaana
Ja mikä oli tämän aloituksen pointti?
"Mua on haukuttu blogissani, haukkuja(t) on ehkä löytänyt sinne kaksplussan kautta, HYI HYI, PAHA KAKSPLUS!!!! Että "kiitti" vaan kaksplussalaisille!"
Olisikohan aloittajalla ehkä paha mieli? Mainitsee myös tunteneensa katkerutta blogin tärväämisestä. Eikö sinulle tule koskaan tarve antaa palautetta jos joku käyttäytyy moukkamaisesti sinua kohtaan?

Minusta ap:n mielipaha on erittäin ymmärrettävää ja minusta on myös todella valitettavaa että se näyttäisi liittyvän juuri tähän palstaan.
 

Yhteistyössä