peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Suosittelen sitä, missä Manduca sattuu olemaan tarjouksessa B)
Ostin omani Vaippatalosta 89? ja noudin, eli ei pk. Kannattaa tosiaan selvittää tarjoukset ja postikulut, säästät jos käyt itse hakemassa.
No kun tuntuu et hintaerot ei ole järin suuret, niin mietinkin että missä on ollut paras palvelu tms. Jos ei olekaan hyvä, niin palautuksen pitää sujua ongelmitta.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Suosittelen sitä, missä Manduca sattuu olemaan tarjouksessa B)
Ostin omani Vaippatalosta 89? ja noudin, eli ei pk. Kannattaa tosiaan selvittää tarjoukset ja postikulut, säästät jos käyt itse hakemassa.
sama se mistä sen ostaa, samaa tavaraa ne myy, toiset halvemmalla ja toiset kalliimmalla
Turha tollasia miettiä, ei sitä palauttaa tarvitse.. se ON hyväAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:No kun tuntuu et hintaerot ei ole järin suuret, niin mietinkin että missä on ollut paras palvelu tms. Jos ei olekaan hyvä, niin palautuksen pitää sujua ongelmitta.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Suosittelen sitä, missä Manduca sattuu olemaan tarjouksessa B)
sama se mistä sen ostaa, samaa tavaraa ne myy, toiset halvemmalla ja toiset kalliimmalla
On seAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:No kun tuntuu et hintaerot ei ole järin suuret, niin mietinkin että missä on ollut paras palvelu tms. Jos ei olekaan hyvä, niin palautuksen pitää sujua ongelmitta.