Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Kristian... suomenruotsalainen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Eiku stadista!!! Kalliosta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Ootko sä Juhan ja Mikaelin kavereita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Hintti? B)
Ei vaan. Kai sitä voi olla tullut vaikka japanista, vaikka stadin omassa kalliossa asuisikin. :headwall:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Ootko sä Juhan ja Mikaelin kavereita?![]()
Aika hyvä tunnen kyllä yhden mikaelin mut ei se jota tarkoitit!!!
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Hintti? B)
Ei vaan. Kai sitä voi olla tullut vaikka japanista, vaikka stadin omassa kalliossa asuisikin. :headwall:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Hintti? B)
![]()
Stadin oma kallio on paras paikka!! Täällä puut vihertää ja kaikilla on hyvä mieli!!!
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:täällä niitä on aika monta!! Mille niistä? Onko sulla koiraa? Vai mennäänkö koira puistoon?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juujuu lätkäpaita kehiin vaan, meilläkin neiti tarvis omansa. :heart: :heart:
Hintti? B)
![]()
Stadin oma kallio on paras paikka!! Täällä puut vihertää ja kaikilla on hyvä mieli!!!
Nonih, sinne sitten. Nähdäänkö leikkipuistossa? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Tykkää kovin jääkiekosta ja aattelin et voisko kummitytölle ostaa pelipaidan!? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Tykkää kovin jääkiekosta ja aattelin et voisko kummitytölle ostaa pelipaidan!? :hug:
mutta ei pelaa ? minun tyttö pelaa.Tuo paita kiva idea =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ai jahas.Onko palstalle tullu taas yks uus urhoollinen miespuolinen hiihtäjä lisää.?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:On koira, mutt mä olen laiska koirapuistoilija. Ehkä jos seura on tarpeeksi hyvää, sinne saisin itseni raahattua...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Tykkää kovin jääkiekosta ja aattelin et voisko kummitytölle ostaa pelipaidan!? :hug:
Aattelin et jos se innostuis kans, ku ollaan monta kertaa oltu pelissä meidän kaa!! on kyllä maininnu asiasta et vois kiinostaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:On koira, mutt mä olen laiska koirapuistoilija. Ehkä jos seura on tarpeeksi hyvää, sinne saisin itseni raahattua...![]()
Seura on hauskaa!!! Takaan sen!!! Ookko aamu vai ilta ihmisiä?
*Nostaa kädet pystyyn ja perääntyy* :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ai jahas.Onko palstalle tullu taas yks uus urhoollinen miespuolinen hiihtäjä lisää.?![]()
Älä tuu mun apajille. Mä olen tänäiltana pienissä sievissä ja aion pitää tän urhoollisen hiihtäjän itselläni, olkoonkin vaikka sitten se hintti (mitä oikeasti epäilen).![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Tykkää kovin jääkiekosta ja aattelin et voisko kummitytölle ostaa pelipaidan!? :hug:
Aattelin et jos se innostuis kans, ku ollaan monta kertaa oltu pelissä meidän kaa!! on kyllä maininnu asiasta et vois kiinostaa!!!
kärpät kuulemma paras =) minkä ikäinen? vielä voi ehtiä? minun aloitti 2v sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja kristian:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:On koira, mutt mä olen laiska koirapuistoilija. Ehkä jos seura on tarpeeksi hyvää, sinne saisin itseni raahattua...![]()
Seura on hauskaa!!! Takaan sen!!! Ookko aamu vai ilta ihmisiä?
Ilta ihminen, ehdottomasti. Pakkaanko koiran autoon heti huomenna vai ensi viikolla?
Tänään en oo kyllä tekemälläkään enää ajokunnossa....![]()