ajattelin tässä extempore et vois kävästä parilla

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:47 TwistedSister kirjoitti:
Kunpa pääsis tolleen extempore lähtemään. :whistle: :snotty: *herne nenussa*
en minäkään yleensä mut sain houkuteltua exän käyttään mua apteekissa hakemassa elintärkeitä lääkkeitä puhelinreseptillä :kieh: :whistle: :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:52 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:50 Pamppis kirjoitti:
Mukavaa reisua! :D

Meiltä on lähimpään 'räkälään' 5 km, siistiin baariin 10 km. Ei viitti ihan extempore lähtee. Eikä kyllä nykysin jaksa muutenkaan..
samoin :eek:
Täällä kans sama vika :xmas:
Missä te oikein asutte?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:16 sanje kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:59 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:56 Pöhkö kirjoitti:
Täällä kans sama vika :xmas:
Missä te oikein asutte?
täällä Oulussa eteläpuolella jokea joka tosin menee tässä vieressä n. 200 metrin päässä B)
Samalla puolen asutaan :wave:
Tällätty on ja kohta kaupunkiin...
juuri meikkasin silimät mustiksi, nyt vaatekaapille B)
 
Kylläpä tosiaan tekis mieli käväistä parilla, koko hemmetin päivän siivonnut \|O Ei vaan jaksa enää lähteä laittaan naamaan ja hiuksia, joten tyydytään tähän tissutteluun kotosalla. Lapsetkin olis niin sopivasti mummulassa :/ itse pyysivät tytöt yökylään, niin tämä mamma vaan siivoaa \|O jo on maailman kirjat sekaisin nykyään...normaalisti tähän aikaan jo sukat pyörii jaloissa, jos lapset ei kotosalla :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:16 EnnaH kirjoitti:
Kylläpä tosiaan tekis mieli käväistä parilla, koko hemmetin päivän siivonnut \|O Ei vaan jaksa enää lähteä laittaan naamaan ja hiuksia, joten tyydytään tähän tissutteluun kotosalla. Lapsetkin olis niin sopivasti mummulassa :/ itse pyysivät tytöt yökylään, niin tämä mamma vaan siivoaa \|O jo on maailman kirjat sekaisin nykyään...normaalisti tähän aikaan jo sukat pyörii jaloissa, jos lapset ei kotosalla :kieh:
oli mullakin badhairday mut en viitsinyt antaa sen lannistaa ja olin töissäkin tänään joten lemusin rasvalle :LOL:
 

Yhteistyössä