"Ajattelin tänään tehdä itsemurhan" -ketjun jatkoa. . .

  • Viestiketjun aloittaja Hannelee
  • Ensimmäinen viesti
e
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Jotenkin epäilyttää kyllä tuo poliisien paikalle tulo. Jotenkin en usko, että jos tässä ja nyt harmaana ilmoitan, että teen nyt itsemurhan, niin joku tulee ovelleni kolkuttamaan.
Eivät he kovin äkkiä tule, sillä itsemurhan yrittäminen ei ole rikos. Mutta sanopa, että olet helmikuusta alkaen keräillyt lannoitteita ja puhdistusaineita, katsonut netistä ohjeita ja pian räjäytät koko talon mukanasi, niin et ennätä konettakaan sulkea ennen kuin ulko-oven läpi tullaan.
Hah, niin totta.
 
Hannele
Voi teitä! Olette niin ihania, arvostan jokaista ajatustanne ja sanomaanne.

Ajatukseni on kirkastunut monen kirjoituksen jälkeen, kuten tuossa jo aiemmin kommentoin, on typerää tehdä sitä lääkkeillä koska täällä on moni sanonut että siitä ei tule mitään. Eli eilen sitä en tehnyt koska muutinkin sen suhteen mieleni. Ja minä en yritä mitään, minä sitten teen.

Joo, tämä on tätä minun asiaani, ei kenenkään muun. Saa jättää lukematta.

Eli sen verran olen myös viisastunut kuten tuossa jo aiemmin kirjoitin ja tekin armaat kommentoitte, että lapsia ei saa laittaa kärsimään. Se on sietämätöntä. Mutta kuten Jutta-poliisikin tuossa minulle sähköpostissa kommentoi "Jokainen on oman onnensa seppä", niin niin se vaan on ja päätös on yksin minun.

En aio laittaa lapsia kärsimään, en ikinä. Mutta elämä on sellaista että ihmisiä kuolee, kuka milloinkin ja mihinkin, se on elämää ja sen kanssa on elettävä. Näin se vaan on. Valinta on yksin minun, maailman itsekkäimmän ihmisen. Ei kenenkään tarvitse elää minun valintani kanssa, se on vain minun ja kunnioitan kaikkia, myös lapsiani, ettei heidän tarvitse koskaan miettiä mitä pahaa he ovat tehneet. Ei koskaan!

 
3 vuotiaan pojan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:
Mutta mikä pakko sen on näytettävä itsemurhalta??? Voinhan mä ajaa päin kallioseinämää ja "oho, yksi liikenneonnettomuus lisää". . . Ei lapset siitä kärsi pennin vertaa, onnettomuuksia sattuu. . . Ja vakuutuksetkin korvaa nämä asiat paremmin kun pillerit ja viinat. . .
Kyllä lapset kärsii!!! Itse menetin isäni yli 20 vuotiaana ihan yllättävän sairauskohtauksen vuoksi. Vaikka olin itsenäisesti asunut jo useamman vuoden, niin tuosta toipuminen vei pitkään. Yllättävä kuolema on aina läheisille täydellinen shokki ja sitä ei pää meinaa millään ymmärtää. Älä tee lapsillesi sellaista peruuttamatonta pahaa, jonka voit olla heille aiheuttamattakin. Hae nyt heti apua, vaikka soittamalla 112:teen.
 
Aada
Mun mielestä tuo Hannelen teksti on jo niin vakavaa, että tulisi jäljittää kuka siellä näppäimistöllä kirjoittelee. Tuon naisen tilanne alkaa täyttämään pakkohoitokriteerit. Hän ei mielestäni ole enää tilassa, että pystyisi järkevästi ajattelemaan itsensä saati lastensa parasta. Tehkää kerrankin viisaasti ja jäljittäkää tämä ihminen ja hoitakaa hoitoon!
 
rätkänkätkän
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Huoh. :/ Siis hakeutus tää ihminen nyt oikeasti hoitoon jonnekin. Mut tää palstalla lietsominen sais jo luvan loppua.
Voi,kyllä sinulla on profiilin mukaankin mahtavan ihana elämä! Nauti siitä niin kauan kunnes saatana saapuu saliisi. . .
 
Alkuperäinen kirjoittaja rätkänkätkän:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Huoh. :/ Siis hakeutus tää ihminen nyt oikeasti hoitoon jonnekin. Mut tää palstalla lietsominen sais jo luvan loppua.
Voi,kyllä sinulla on profiilin mukaankin mahtavan ihana elämä! Nauti siitä niin kauan kunnes saatana saapuu saliisi. . .
Hei, mä todella toivon että tuo Hannele saa apua, mutta yksi ketju jo lukittiin, nyt toinen ketju sitten käynnissä. Ja kuinka moni ihminen mahdollisen provon takia menettää yöunensa? Ja jos tämä on totta, niin luulisi poliisien jo hoitaneet Hannelelle oikeaa apua.
 
Lapset tulee miettiin koko loppuelämänsä, että mitä pahaa ne teki, kun äiti ne noin hylkäs :'(

Onko sun elämä ollu aina kurjaa? Jos ei, niin, miksi luulet, että se on kurjaa esim. 2 vuoden päästä. Jos tää sun täällä kirjoittamas on Hannele totta, niin hae pliis apua :eek:
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:
Mutta mikä pakko sen on näytettävä itsemurhalta??? Voinhan mä ajaa päin kallioseinämää ja "oho, yksi liikenneonnettomuus lisää". . . Ei lapset siitä kärsi pennin vertaa, onnettomuuksia sattuu. . . Ja vakuutuksetkin korvaa nämä asiat paremmin kun pillerit ja viinat. . .
Et kai tosissasi usko, etteivät lapset kärsi lainkaan, jos äiti kuolee onnettomuudessa. Aika pahasti olet hakoteillä. Lapsille äiti (elävä sellainen) on yleensä tärkein asia maailmassa.
 

Yhteistyössä