Ajattelin olla erilainen äiti (lasten synttäreistä, turhis)

Meillä tyttö on aina synttäreiltä tullessaan tuonut mukanaan krääsää, ja ajattelin sen tosiaan olevan ihan yleinen tapa :eek:
Viimeksi tuli yksiltä kutsuilta mukanaan paketti jossa oli mm valokuvakehys, muistivihko ym krääsää. Ehkä siellä oli äiti sitten vain siivoillut kaappeja tyhjäksi ja laittanut romut eteenpäin :D :headwall:

Siis kuuluuko tapoihin antaa vieraille lahja?! Ei meilläpäin koskaan oo annettu. Mietin vaan ku en oo ees aatellu antaa ja tytön 1wee vieraita tulee jo tänää..toivottavasti ei aivan karmea pettymys vieraille oo..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Kyllä meillä on ollut ongintaa tms. josta palkintona jotain pientä, vieraat ovat kovin ilahtuneita olleet aina.

Onginta vähän eri asia, jos se on ohjelmistossa. Mutta se että ihan tavan vuoksi annetaan vieraille joku lahjus niin.... ei mistään kotosin.

Kyllä mä olen tän perinteen ottanut käyttöön ja synttärisankari on antanut vierailleen heidän lähtiessä "kiitos, kun kävit" pussukan ja yleensä sielä on ollut hedelmänamia, tikkari ja ksylitoli PURKKAA! ;)
Minäkään en tykkää siitä krääsästä yhtään, mutta lyijykyniä ei koskaan ole liian vähän. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Enkä anna kenellekään vieraalle mitään lahjaa :eek: :eek: :wave:
Jos ei voi kutsuille tulla ilman että tarvii jollakin tavaralla lahjoa, niin älkööt tulko toista kertaa!! :whistle:

Minä en tuota lahja systeemiä ymmärrä.Meillä ei sitä harrasteta.Olkoon sitten huonot synttärit lasten mielestä.Tuokin hullu tapa on taatusti jonkun aikuisen keksimä.

Yhteistyössä